قطعات خودرو

شرکت در انتخابات اتحادیه ضروری ا‌ست و من رای می‌دهم

وی در گفتگو با خبرنگار«یدک رسانه» با اشاره به عملکرد اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات گفت: ما ازعملکرد هیئت‌ مدیره  اتحادیه راضی هستیم و مشکل خاصی با اتحادیه نداشتیم. هر زمانی که به اتحادیه مراجعه کرده‌ایم کار ما انجام شده است‌.

طیبی با ارائه پیشنهادی برای بهترشدن عملکرد اتحادیه ادامه داد: هیئت مدیره اتحادیه باید در زمینه نظارت و مباحث مرتبط با دارایی و بیمه تامین اجتماعی بیشتر تلاش کند. البته ناگفته نماند زور هیچ‌کس حتی دولت به این ارگان‌ها نمی‌رسد.

به اعتقاد من اتحادیه مجموعه خوبی است و اگر حمایت‌هایش ازاعضا در رابطه با مشکلات با این ارگان‌ها بیشتر شود نتایج خوبی حاصل می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اتحادیه در هشتم تیرماه گفت: به اعتقاد من در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا اگر یک‌سوم از اعضا نیز در انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات شرکت کنند، کفایت می‌کند و مشکلی پیش نمی‌آید. هیئت مدیره  کنونی و سابق عملکرد خود را نشان دادند. این عملکرد به صورت روالی مستمر است که هر کسی سر کار می‌آید آن را ادامه می‌دهد. به اعتقاد من طی کردن همین روال خوب است.

طیبی بیان کرد: در حال حاضر افراد قدیمی باسابقه و کارکُشته سر کار هستند و امور اتحادیه را پیش می‌برند. به‌هرحال اتحادیه‌ها سندیکای خصوصی یک صنف هستند و  من هر زمانی که مشکلی داشتم و به اتحادیه رجوع کردم کارم را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات گفت: من حتما در انتخابات اتحادیه شرکت خواهم کرد. به مسجد اکباتان می‌روم و رای می‌دهم.

 این کاسب باسابقه در پاسخ به این سوال که آیا از بیمه تکمیلی اتحادیه رضایت دارید، افزود: من از بیمه تکمیلی اتحادیه استفاده می‌کنم و از آن راضی هستم. ما اواخر دی ماه بیمه تکمیلی را تمدید کردیم اما همین چند روز پیش پیامکی دریافت کردم که پیوستن ما را به بیمه سینا خوش‌آمد می‌گفت.

دلیل این تاخیر چندماهه را نمی‌دانم اما اگر برای فردی اتفاقی پیش می‌آمد، ممکن بود منجر به ایجاد مشکل شود. به عنوان مثال پدرم عمل جراحی داشت و به دلیل شیوع  کرونا بیمه‌ها تمدید نشده بود و هزینه‌ها را به صورت آزاد پرداخت کردیم و دو ماه طول کشید تا اتحادیه نامه‌ای به بیمه داد و هزینه را پرداخت کردند.

طیبی گفت: برای بیمه تکمیلی قوانینی لحاظ کرده‌اند به عنوان مثال حتماً باید سند هم در کنار جواز اتحادیه ارائه شود و جواز نیز باید تمدید شده باشد. تمامی این موارد خوب است؛ اما بهتر است محدودیت‌هایی که در زمینه بیمه شاگردان وجود دارد برداشته شود.

وی افزود: قوانین بیمه سفت و سخت است. به عنوان مثال آزمایش‌هایی برای افراد بالای ۷۰ سال در نظر گرفته شده است با این حال بیمه سینا شرایط بهتری دارد، فراگیرتر است و بیشتر از بیمه‌های دیگر شعب داشته و طرف قرارداد بیشتری دارد.

حمیدرضا طیبی در رسته ماشین‌های سبک در خیابان خاوران مشغول به فعالیت است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *