قطعات خودرو

شرکت راین گستر

چشم انداز

ما با تکیه بر دانش، تجربه، نوآوری، مهارت های تخصصی و با ایجاد مزیت رقابتی ، نه تنها رهبری بازار هدف را در کشور در اختیار خواهیم گرفت، بلکه با نهایت تلاش و انگیزه به موفق ترین و دردسترس ترین مجموعه ی زنجیره ای یکپارچه و  پویا در زمینه عرضه محصولات  و خدمات  متنوع مرتبط  با خودرو  با رعایت ارزشمندترین اصل رضایت مشتری  تبدیل خواهیم شد.

 

 

ماموریت راین گستر

شرکت بوم راین گستر به عنوان تامین کننده و عرضه کننده انواع محصولات مرتبط با خودرو، کلیه محصولات خود را بر اساس نیاز مشتریان از معتبرترین شرکت های داخلی و خارجی دارای استاندارهای جهانی تامین می کند.  باور سازمانی این شرکت عرضه محصولات و خدمات متمایز به همراه کیفیت بالا و قیمت مناسب و سهولت در دسترسی جهت برآورده سازی نیازهای مشتریان ارزشمند خود است و همواره مشتری مداری را مهمترین عامل موفقیت خود دانسته و برای بهبود بخشیدن به کیفیت زندگی روزمره مشتریان خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

 

 

چرا راین گستر ؟
 راین گستر یک فروشگاه تمام عیار برای خودروی شماست. این فروشگاه متعلق به شرکت بوم راین گستر سهامی خاص می باشد  که در سال ۱۳۹۵ تاسیس گردید. موسسان آن از دست اندر کاران صنعت خودرو هستند که بیش از ۱۰ سال است تامین قطعات و مواد مختلف این صنعت را برای بازار مصرف و شرکت های خودرو سازی به عهده دارند.

متاسفانه در طی سالهای گذشته اعتماد مصرف کنندگان به قطعات و لوازمی که برای خودرو ها در کشور عرضه می شدند بسیار کم شده چرا که وجود کالاهای غیر اصل و غیر مرغوب باعث خسارت های متعددی به مصرف کنندگانش شد و باعث گردید تا خرید مصرف کنندگان با چالش های بسیاری مواجه شود. آنها نمیدانستد به چه شرکت یا سازمان یا فروشگاهی اعتماد کنند تا کالای اصل به دستشان برسد و در نهایت یک شرکت خوب جوابگوی مشکلات و ضمانتهایشان باشد.به همین علت لازم بود تا ساز و کاری برای عرضه ی حرفه ایی محصولاتی که برای خودرو استفاده می شود در کشور بوجود آید. این فروشگاه در صدد است تا مجموعه ایی از کلیه محصولات، قطعات، مواد مصرفی و … که هر دارنده خودرویی آنرا نیاز دارد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و البته با پشتیبانی فنی عرضه کند.

 

 

شرکت های منتخب عرضه کننده ی کالا در فروشگاه راین گستر

راین گستر در انتخاب عرضه کننده های کالاهای خود بسیار سختگیرانه عمل می کند. کلیه شرکت ها و تامین کننده های ما از فیلتر های متعدد عبور می کنند. قطعات و لوازمی که در فروشگاه راین گستر عرضه میگردند :

 توسط شرکتهای معتبر بین المللی که سابقه ی طولانی در تولید کالا دارند تامین شده اند.
 توسط شرکتهای که دارای تولیدات با کیفیت با سطح OE هستند تامین شده.
 دارای نشان Genuine Parts از کمپانی تولید کننده ی اصلی می باشند.
 دارای گزارش تست یا Test Report  و یا MSDS می باشند.
توزیع و پخش کالاها در شبکه ی واحد کشوری

کالاهایی که در این فروشگاه به فروش می رسند در سطح شهر تهران و استانهای کشور نیز به صورت مویرگی در فروشگاههای منتخب عرضه شده اند. این امر برای دسترسی آسانتر آندسته از مشتریانی که خرید از فروشگاه های فیزیکی را ترجیح میدهند اجرا شده. اما نکته ی مهمتر اینکه میتوانند با همان قیمت یکسان خرید خودرا نهایی کنند چرا که کلیه کالاهای عرضه شده توسط شرکت بوم راین گستر در کل کشور دارای قیمت یکسان هستند.

 

 

همه کالاها دارای ضمانت هستند

کلیه کالاهایی که توسط راین گستر در سرتاسر کشور عرضه میشوند دارای ضمانت معتبر این شرکت و یا شرکت مادر تامین کننده هستند. این امر هم اکنون برای اولین بار است که در ایران به مرحله ی اجرا میرسد چرا که تقریبا تمام کالاهای عرضه شده ی مخصوص خودرو فقط دارای تایید کارکرد در هنکام نصب هستند و نه ضمانت طول عمر. بنابراین کلیه مصرف کنندگان کالاهای عرضه شده توسط راین گستر میتوانند با خیال آسوده خریدار کالاهای ما باشند.

 

عرضه اطلاعات تخصصی و مشخصات فنی کالاها
تست ریپورت برای کالاها و قطعات عرضه شده در راین گستر 

تستریپورت یا گزارش آزمون یا Test Report، مدرکی است که بر اساس نحوه ی عملکرد یک قطعه و یا یک کالا توسط تولید کننده ی همان کالا و یا یک شرکت بازرسی معتبر تهیه میشود. این گزارش حاوی مطالب بسیار تخصصی است که به طور اهم برای کارخانجات تولید کننده ی خودرو و یا تامین کنندگان قطعات Tier1 یا Tier2  تهیه میشود. در راستای جلب نظر متخصصان محترم خرید قطعات که تخصصی بدنبال قطعه ی مورد نظرشان هستند، راین گستر گزارش آزمون های قطعات عرضه شده را نیز در دسترس مشتریانش قرار میدهد.

 

 

MSDS برای کالاهای شیمیایی

MSDS مخفف عبارت Material Safety Data sheets  به معنی “برگه های اطلاعات ايمني مواد” مي باشد. MSDS تا جایی که ممکن است باید ساده و مختصر باشد و به زبان رسمی کشور استفاده کننده از ماده شیمیایی باشد.

فایده MSDS چیست؟

وجود برگه اطلاعات ايمني در كنار ماده مورد نظر ، اطلاعاتي در اختيار مصرف كننده قرار مي دهد كه مصرف كننده با آگاهي از ماهيت آتي ماده مزبور، قادر خواهد بود از خطرات و ضايعات ناشي از استفاده ، جابجايي و انبارش نادرست آن در امان باشد. بدين ترتيب كه اطلاعات مندرج در MSDS هر ماده اي بيانگر اين است كه نحوه صحيح استفاده از آن بايد چگونه باشد، در چه درجه حرارت و چه نوع محيطي بايد نگهداري شود ، در انبارش و جابجايي آن چه نكات ايمني بايد رعايت شود و در صورت بروز خطر نحوه مقابله با عوارض آن ماده چگونه خواهد بود.

 

 

چه اطلاعاتی از طریق  MSDS  ارائه می شود؟

برگه های اطلاعات ایمنی مواد شیمیایی (MSDS) معمولا بایستی حاوي اطلاعات زیر هستند:

نام علمي ماده
 كد بين المللي شناسهCAS#
 توصيف ماده
شناسه و فرمول ماده
مخاطرات
كمك هاي اوليه در شرايط حوادث و مسموميت ها
روش هاي اطفاء
روشهاي كاهش حوادث
انبارداري و نگهداري
كنترل هاي مواجهه و وسايل حفاظت فردي
خصوصيات فيزيكوشيميايي
پايداري و واكنش پذيري
مشخصات سم شناسي ماده
مشخصات اكولوژي و زيست محيطي ماده و توصيه هاي لازم جهت امحاء مواد زايد
اطلاعات مرتبط با حمل و نقل
اطلاعات مربوط به قوانين و مقررات مربوطه و ساير اطلاعات مرتبط

معمولا برگه های اطلاعات ایمنی مواد شیمیایی حاوی اطلاعات 16 گانه بالا می باشند اما ممکن است حسب ضرورت و یا مقررات کشور های مختلف  مطالب دیگری نیز اضافه شود یا بعضی از اطلاعات غیر ضروری حذف گردد.

 

 

تفاوت MSDS  با برچسب روی ماده شیمایی چیست؟

MSDS تا حدود زیادی با برچسب ایمنی روی بسته بندی ماده شیمیای متفاوت است. یک برچسب ایمنی ممکن است مواردی کلی را در مورد خطرات بالقوه ی یک محصول یا ماده ی شیمیایی خاص بیان کند در حالی که MSDS اطلاعات جامع تر و کامل تری را عنوان می کند. در حقیقت MSDS می تواند به عنوان یک رفرنس برای تهیه ی برچسب ایمنی مواد نیز به کار رود. به طور کلی می توانیم بگوییم که MSDS بدین منظور تهیه می شود که خطرات یک محصول را بیان کند و به ما بگوید که روش ایمن کار با آن محصول چگونه است.

 

 

چه کسی مسئول تهیه MSDS  است؟

کلیه تولید کنندگان مواد شیمیایی بایستی به هنگام عرضه آن ماده MSDS آن را نیز ارائه نمایند. وارد کنندگان مواد شیمیایی نیز بایستی بایستی MSDS  ماده وارداتی را از تولید کننده مطالبه نمایند و صرفا موادی را به کشور وارد کنند که دارای MSDS باشد. توزیع کنندگان مواد شیمیایی نیز مکلف به عرضه MSDS ماده به مشتری می باشند.در داخل سازمان ها نیز مدیریت ارشد  مسئول فراهم ساختن امکانات و شرایط لازم جهت تهیه و انتشار MSDS و قرار دادن آن را در اختیار استفاده کنندگان می باشد. تهیه و تایید فنی MSDS بر عهده ی کارشناسان ایمنی و بهداشت سازمان می باشد.

 

 

اطلاعات تماس :

نشانی : تهران، خیابان اسد آبادی(یوسف آباد)، خیابان ۱۱، خیابان شهید ابوالفضل فراهانی پور، پلاک ۲۱ – واحد ۱۴
 تلفن تماس :
۰۲۱۸۸۷۲۴۱۱۷ – ۰۲۱۸۸۷۲۲۶۴۴ – ۰۲۱۸۸۷۲۴۷۸۶
فکس:
۰۲۱۸۸۵۵۴۲۹۲
ارتباط با مشتریان:  ۰۲۱۸۸۵۵۷۲۲۳

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است