قطعات خودرو

شرکت صنایع بیناسان یک و دو

شرکت صنایع بیناسان با تکیه بر تعهد، تخصص و تلاش اثربخش و از طریق بکارگیری فن آوری مناسب و بهبود مداوم اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت، کاهش و حذف فعالیتهای فاقد ارزش افزوده، خط مشی کیفیت خود را به شرح ذیل اعلام میدارد:

توسعه سرمایه های انسانی شرکت از راه افزایش دانش، انگیزش و رضایت کارکنان
رعایت الزامات قانونی و مقررات مربوط به کیفیت، ایمنی وزیست محیطی
گسترش چالاکی سازمانی
ارتقاء سیستم مدیریت کیفیت
توسعه محصولات شرکت از نظر تیراژ و محصولات جدید خودروهای تولیدی روز دنیا
حضور در بازارهای جهانی و توسعه صادرات
افزایش سطح رضایت مشتریان
افزایش سطح بهره وری
همکاری با تولیدکنندگان همکار در داخل کشور جهت جلوگیری از ورود محصولات فاقد کیفیت بطور رسمی، قاچاق و هدایت صادرات احتمالی توسط اشخاص صاحب تخصص و دانش این محصول

شرکت صنایع بیناسان با هدف عرضه‌ی فنرهای بادی با کیفیت بالا و تا حد امکان با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرد. این شرکت سیاست خود را بر پایه‌ی آن گذاشت که تولید خود را در ایران برای جلوگیری از خروج ارز از کشور افزایش دهد و همواره فعالیت‌های خود را در جهت ارائه‌ی خدمات بهینه ادامه می‌دهد. حلقه‌ی کیفیت بیناسان تمام مراحل خرید تا توزیع و رسیدن کالا به مصرف مشتری را در بر می‌گیرد. این شرکت خدمات خود را با تمرکز بر اطمینان از محصول و رضایتمندی مشتری هدف‌گذاری می‌کند. هر محصول علاوه بر داشتن مجوزها و استانداردهای لازم، از منظر کیفیت کنترل می‌شوند. از این رو با توجه به عرضه محصولات به صورت عمده بر آن شدیم تا با فروش اینترنتی مستقیما با مشتری نهایی ارتباط برقرار کرده زیرا معتقدیم که تجربه‌ي خرید رضایت‌بخش شما به عنوان سرمایه‌های فکری و اجرایی ما میباشد. به این امید که بتوانیم سهمی کوچک اما موثر و انگیزه‌بخش در پیشرفتِ ایرانِ سربلند داشته باشیم.

 

رسته کاری: تولیدکننده کیسه بادی برای ماشین های سنگین

 

 

نشانی:خیابان کوشش9 پلاک 114 چناران شهرک صنعتی فاز دوم

 

 

تماس:05138590235

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *