قطعات خودرو

شناسایی احکام دارای انحراف

پورابراهیمی ضمن تقدیر از دیوان محاسبات برای تدوین گزارش تفریغ بودجه مطرح کرد؛

ارائه گزارش تفریغ بودجه۹۸ زمینه ساز بررسی کیفی تر لایحه بودجه

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:گزارش تفریغ بودجه ٩٨ به نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک می‌کند که با یک آینده‌نگری و پیش‌بینی بهتری بتوانند بودجه سال ۱۴۰۰ را بررسی و تصویب کنند.

محمدرضا پورابراهیمی

محمدرضا پور ابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، ضمن تقدیر از دیوان محاسبات برای تدوین و ارسال گزارش تفریغ دیوان محاسبات، یک ماه زودتر از موعد مقرر، گفت: دیوان محاسبات در شرایط کرونایی که محدودیت‌های فراوانی برای تهیه گزارش وجود داشت، عملکرد خوبی داشت. 

وی افزود: گزارش تفریغ بودجه ٩٨ به نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک می‌کند که با یک آینده‌نگری و پیش‌بینی بهتری بتوانند بودجه سال 1400 را بررسی و تصویب کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: دیوان محاسبات امسال با وجود  قرار گرفتن در بحران کرونا و تمدید مهلت اجرای بودجه، با ایجاد تحولی گزارش تفریغ بودجه سال 1398 کل کشور را پیش از موعد به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد تا بتوان بودجه را با در نظر گرفتن متن گزارش بررسی کرد، همچنین با بررسی این گزارش می‌توان، احکام دارای انحراف را شناسایی کرد.

 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه گزارش تفریغ بودجه 98 دیوان محاسبات کشور باید دقیق بررسی شود، بیان کرد: لازم است، احکامی که فاقد عملکرد بوده و یا ناقص اجرا شده اند را دستگاه های نظارتی، رسیدگی کرده و با قاطعیت با مجریان خاطی مربوط برخورد کنند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *