قطعات خودرو

ضرورت تسلط هیئت مدیره جدید اتحادیه به قوانین

«سید مومن افتخار واقفی» در گفتگو با خبرنگار «قطعات خودرو» با اشاره به انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات که هشتم تیرماه برگزار می‌شود گفت: این انتخابات طبق روال در دوره‌های مختلف برگزار شده؛ اما باید این نکته را مدنظر قرار داد که اتحادیه کار خاصی برای ما انجام نداده است. در شرایط کنونی ای‌کاش فردی بود که از حقوق ما دفاع می‌کرد.

وی ادامه داد: من با مشکلات مرتبط با دارایی مواجه بودم و به نماینده اتحادیه مراجعه کردم؛ اما اقدامی برای من انجام نشد. در حال حاضر شرایط متفاوت شده و اگر فردی با زیر و بم قوانین آشنا باشد و بتواند با شرایطی که بر اتحادیه حاکم است اقدام مثبتی انجام دهد، بسیار مطلوب است.

واقفی بیان کرد: من از برگزاری انتخابات در هشتم تیرماه خبر نداشتم، این دوره انتخابات چند بار به دلیل شیوع  ویروس کرونا به تعویق افتاد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قدرت بیان حرف اول را می‌زند؛ می‌گوید ‌ بنابراین افرادی که می‌خواهند به صندلی هیئت مدیره تکیه بزنند، باید به قوانین وارد بوده و تفکر اقتصادی داشته باشند و بتوانند جامعه مورد نظر خود را اداره کنند.

واقفی افزود: هیئت مدیره جدید اتحادیه باید از سواد کافی برخوردار بوده و با صنف مانوس و با مشکلات آشنا باشند.

به گفته این کاسب قدیمی صرفاً اینکه یک فرد آدم خوبی باشد، برای فعالیت درهیئت مدیره اتحادیه کفایت نمی‌کند. در خوب بودن این افراد هیچ شکی نیست؛ اما زمانی که نتوانند کاری انجام دهند، اگر مسئولیتی قبول نکنند بهتر است.

“سید مومن افتخار واقفی” ۶۷ سال دارد و ۴۱ سال است که در رسته خودروهای ژاپنی فعالیت می‌کند. وی ۲۰ سال مدیر فروش نمایندگی شماره یک داتسون بوده  که پس از آن به نمایندگی شماره یک میتسوبیشی و سپس به ایران خودرو تغییر نام داد.

واقفی در حال حاضر در مجموعه‌ای مقابل نمایندگی میتسوبیشی که به تعمیرگاه سامیار شناخته می‌شود، فعالیت می‌کند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است