قطعات خودرو

علاقه ثروتمندان آمریکایی به محصولات لوکس بنتلی

پدال – اولین کلکسیون که کلکسیون ناتیسیس نام دارد توسط یکی از نمایندگی‌های بنتلی سفارش داده شده و از طرح قایق‌های لوکس در آن استفاده شده است. این کلکسیون در واقع شامل چهار دستگاه کانتیننتال GT V8 کانورتیبل با رنگ‌های آبی و سفید و رینگ‌های ۲۲ اینچی سفارشی می‌باشد. هر خودرو در این کلکسیون دارای اسپلیتر جلوی همرنگ بدنه، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب و اسپویلر لبه صندوق می‌باشد.

طرح یاد شده داخل کابین نیز وجود داشته و از چرم ویژه در آن استفاده شده است. پوشش برونل و لینن نیز روی پشت‌سری‌ها بکار رفته و تریم چوب و الگوی خاص در کنسول مرکزی نیز حس و حال دیگری را به این محصولات بخشیده است.

بنتلی اواخر ماه جاری میلادی این کلکسیون را در نمایندگی خود در آمریکا به نمایش خواهد گذاشت. کلکسیون دیگر نیز مولینر اسکای لاین نام دارد که شامل خودروهای فلایینگ اسپور، کانتیننتال GT کانورتیبل و بنتایگا می‌باشد. این اولین باری است که سه خودروی یاد شده در کلکسیون مولینر به چشم می‌خورند. هر خودرو دارای رنگ بدنه مشکی اونیکس می‌باشد.

عناصر نقره‌ای اطراف صندلی‌ها و پشت‌سری‌ها جزو نکات قابل‌توجه کابین بوده و به این موارد باید دوخت متضاد مرکز صندلی‌ها و چراغ‌های سفارشی LED را نیز اضافه کرد. نهایتاً به کلکسیون میامی می‌رسیم که شامل ۶ خودرو خاص شکل گرفته بر اساس فلایینگ اسپور، کانتیننتال GT و بنتایگا با رنگ‌های نارنجی، آبی و سبز لیمویی است. داخل کابین نیز تریم پیانو و چرم کلین آبی دیده می‌شود.

مایک روکو نایب‌رئیس بخش فروش و عملیات بنتلی آمریکا می‌گوید:

علاقه به سفارش خودروهای خاص در بازار افزایش یافته است. ما فرصت بسیار خوبی برای گسترش محصولات قابل‌ارائه و نمایش تجربه‌ای منحصربه‌فرد را پیدا کرده‌ایم. نمایندگی‌ها ما کاملاً در بازارهای محلی خود حضور داشته و توانایی‌های بخش سفارشی ساز بنتلی را کاملاً به نمایش می‌گذارند

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *