قطعات خودرو

علیرضا زاکانی پیش از ضبط برنامه تلویزیونی:مدیریت در خودروسازی کاسب‌کارانه و دنیاطلبانه است

علیرضا زاکانی با بیان اینکه نوع مدیریت در موشک‌سازی، مدیریت انقلابی و جهادی است، گفت: نوع مدیریت در خودروسازی کاسب‌کارانه و دنیاطلبانه است.

بزرگترین دغدغه مردم تورم، بیکاری و بی‌ثباتی است

وی  با بیان اینکه بزرگترین دغدغه مردم تورم، بیکاری و بی‌ثباتی است گفت: یکی دیگر از دغدغه‌های مردم، دیدن شرایطی است که کشور یک اقتضائات بسیار مطلوبی دارد، اما در مقابل آن، کارکردها خیلی پایین است، البته این دغدغه‌ها علاوه بر ذیل دغدغه جهانی و ملی ما برای مقابله با کروناست، دغدغه کرونا سر جای خودش محفوظ است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، انحصار در صنعت خودروسازی را در تولید قطعات و نیز تولید خودرو دانست و گفت: باید امکاناتی فراهم شود که ما بخش دانشی کشور را به حوزه خودروسازی متصل کنیم تا ببینیم که چگونه می‌توانیم تحول بزرگی را در خودروسازی ایجاد کنیم.

ما هنوز در ظرفیت‌های ملی خودمان مانده‌ایم

زاکانی تأکید کرد: صنعت خودروسازی ما با شرکت خودروسازی «کیا» کره جنوبی شروع کرد، امروز این شرکت خودروسازی دارد ظرفیت‌های جهانی خودش را به رُخ دیگران می‌کشد و ما هنوز در ظرفیت‌های ملی خودمان مانده‌ایم.

وی با بیان اینکه بازار بزرگ نیاز خودرو در کشور یک فرصت است، گفت: نوع نگاه غلط به این صنعت باعث شده که مثلاً ما در همین دوره تحریم در بخش موشکی بتوانیم ماهواره را به آسمان بفرستیم، اما در بخش خودروسازی در حداقل‌ها گیر باشد.

نوع مدیریت در خودروسازی نیز کاسب‌کارانه و دنیاطلبانه است

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: نوع مدیریت در موشک‌سازی، مدیریت انقلابی و جهادی است، نوع مدیریت در خودروسازی نیز کاسب‌کارانه و دنیاطلبانه است، هم باید این جنس مدیریت را تغییرات داد و یک فرهنگ جدیدی برای خودرو و خودروسازی ایجاد کرد و هم باید انحصار را شکست و امکانی را ایجاد کرد که اهل دانش، دانش خودشان را به حوزه خودرو سرازیر کنند و با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز و ایجاد خلاقیت‌های جدید، ما بتوانیم به شرایطی برسیم که با تولید خودروهای هیبریدی وسایر مواردی از این دست، این خلاء موجود وضع فعلی موجودمان را جبران کنیم.

زاکانی تصریح کرد: شایسته نیست که ما در یک بازار تورمی، یک خودروی بی‌کیفیت را با یک قیمت فوق‌العاده بالا بخریم و بعد هم امنیت خودمان را در جاده‌ها دستخوش کیفیت پایین این خودروها قرار دهیم، لذا باید یک کار جدی و اساسی کرد که بنده حتماً این کار را خواهم کرد.

منبع: مهر

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *