قطعات خودرو

غذاهای سفارش آنلاین در شهر مادرید توسط ربات‌های خودران تحویل می شوند!

خودرو بانک – ربات Glovo یک وسیله نقلیه خودران، کوچک و الکتریکی است که می‌تواند با سرعت 5 کیلومتربرساعت حرکت کند. این ربات فقط از مسیر مخصوص عابران پیاده حرکت خواهد کرد. هنگامی که ربات به درب منزل سفارش‌دهنده می‌رسد، از طریق یک اعلان در اپلیکیشن رسیدن خود را اعلام خواهد کرد.

در حال حاضر ربات‌های Glovo در حال تست هستند. مسیر تست این ربات‌ها یک پیاده رو از پیش تعیین شده است و عوامل انسانی نیز در حال نظارت بر نحوه کار این ربات‌ها هستند. در صورتی که ربات‌های Glovo بتوانند از تست سربلند بیرون آیند، امکان استفاده آن‌ها در فضای عمومی وجود خواهد داشت.ربات های خودران

علاوه بر اسپانیا، شرکت‌های دیگری در بریتانیا، ایالات متحده و چین نیز به توسعه چنین ربات‌هایی مشغول هستند و علاوه بر Glovo چند ربات دیگر نیز در همین زمینه فعالیت می‌کنند. یکی از آن‌ها تحت نام برنامه خودکار Goggo فعالیت می‌کند. این ربات به همراه یک دستگاه پخت و پز سیار حرکت می‌کند و در سطح شهر به فعالیت مشغول است تا غذا بفروشد. مشتریان نیز می‌توانند با استفاده از کارت‌های اعتباری نسبت به خرید غذا اقدام کنند. هنگامی که موجودی ربات تمام شود، این ربات به سمت نزدیک‌ترین انبار برای تهیه مواد غذایی حرکت خواهد کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *