قطعات خودرو

لوکس ترین لندروور تاریخ

به گزارش خودروتک ، مدل جدید رنج‌روور در زیرمجموعه خودروهای سفارشی لندروور به نام SVO ساخته می‌شود و با نام اتوبیوگرافی از مدل‌های معمولی رنج‌روور متمایز شده است. SVO می‌گوید امکان تغییر تا حدی است که مشتریان می‌توانندتا یک میلیون و ۶۰۰ هزار ترکیب مختلف برای رنج‌روور خود انتخاب کنند.

برای تمایز بیشتر از مدل‌های معمولی،‌ جلوپنجره و سپر جلوی مدل اتوبیوگرافی تغییر داده شده و هفت طرح اختصاصی برای رینگ‌ها و ۱۴ رنگ ویژه برای مدل‌های اتوبیوگرافی در نظر گرفته شده است.

تفاوت با مدل‌های معمولی در داخل خودرو بیشتر است. روکش چوب و دنده سرامیک دست‌ساز، تودوزی چرم مرغوب با طرح‌های مختلف و میزی که برای سرنشین عقب به صورت الکتریکی باز می‌شود از جمله امکانات ویژه مدل اتوبیوگرافی است.

خودرو در دو اندازه معمولی و کشیده ساخته می‌شود. در مدل کشیده درهای عقب بزرگ‌تر است و ردیف دوم را می‌توان با دو صندلی سفارش داد. موتور ماشین هشت سیلندر با قدرت ۵۲۳ اسب بخار است.

بازار شاسی‌بلندهای بسیار لوکس مخصوصا در چین بسیار پررونق است. علاوه بر رولزرویس و بنتلی، شرکت‌های دیگر نظیر لامبورگینی و آستون مارتین هم ماشین‌هایی در این بخش به بازار عرضه کرده‌اند و فراری هم قرار است به زودی یک مدل شاسی‌بلند تولید کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *