قطعات خودرو

ماجرای استقبال از سفر به ارمنستان برای واکسن ۱۰ دلاری!

احمدرضا عامری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صداوسیما با بیان این که اتوبوس‌های ایرانی به دلیل شیوع کرونا، سفر برون مرزی ندارند؛ افزود: هم‌وطنان زیادی در ماه‌های اخیر از طریق دو پایانه تبریز و جلفا با دربست کردن اتوبوس تا مرز ارمنستان، به این کشور رفته و با پرداخت حدود ۱۰ دلار انواع و اقسام واکسن را تزریق می‌کنند.

وی تصریح کرد: ارمنستان با همین واکسیناسیون هزاران توریست را به خود جذب کرده است در حالی‌که ما از این ظرفیت غفلت کرده‌ایم.

عامری افزود: سفر‌های اخیر به ارمنستان سفر‌های توریستی و سیاحتی نیست، چون در این زمان معنی ندارد که سفر تفریحی انجام شود و وقتی ما علت را پرس و جو کردیم متوجه شدیم که مسافران برای واکسیناسیون یکی از انواع واکسن‌های کرونا به این کشور سفر می‌کنند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور میزان سفر‌ها به ارمنستان را در حال حاضر زیاد دانست و افزود: این سفر‌ها رو به افزایش است.

عامری همچنین وضعیت صنعت حمل و نقل مسافری جاده‌ای را بحرانی دانست و گفت: اکثریت شرکت‌های حمل و نقل مسافری ماه‌هاست که قادر به پرداخت حقوق پرسنل خود نبوده‌اند و اجاره بهای شرکت را قرض کرده‌اند و دولت هم در این شرایط همه دیون خود را مطالبه می‌کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *