قطعات خودرو

مراکز دولتي فقط به دنبال درآمدهاي خود از اصناف/ عوارض شهرداري ۱۰ برابر شده و به هيچ کسي نيز پاسخگو نيست

اتاق اصناف تهران – احمدمحمد طاري مقدم،رئيس اتحاديه نقاشان خودرو تهران گفت: سازمان امور مالياتي بدون توجه به مشکلاتي که طي دو سال اخير براي تمامي کسبه به جهت شيوع ويروس کرونا رخ داده بر حسب سليقه و تشخيص خود به اخذ ماليات اقدام مي کند، حال اينکه کسب و کار در اين مدت کساد و داد و ستدي وجود نداشت. اين در حالي است که ماليات بايد از درآمد افراد محاسبه و دريافت شود. کسبه اي که درآمدي نداشته اند چگونه از پس پرداخت ماليات برآيند؟

طاري مقدم از شهرداري به عنوان ديگر ارگاني که هر ساله ميزان عوارض خود را افزايش مي دهد ياد کرد و گفت: شهرداري از ديگر مراکزي است که به هر طريق و دليل ممکن سعي در افزايش دريافتي هاي خود با نام عوارض دارد. عوارض شهرداري ۱۰ برابر شده و به هيچ کسي نيز پاسخگو نيست.

وي تصريح کرد: کاسب مغازه خود را باز مي کند که مطالبات سازمان ها و ارگان هاي دولتي را پرداخت کند. کسب و کار کساد شرايط را براي تمامي صنوف خصوصاً صنوفي مانند نقاشان خودرو که با مشتريان گذري امرار معاش مي کنند سخت کرده است. تمام خودروهايي که در جاده ها و اتوبان ها دچار مشکل و تصادف مي شوند با امداد خودرو به تعميرگاه ها برده مي شوند و متاسفانه اکثريت صافکاران خودرو، پس از صافکاري، خودرو را نقاشي هم مي کنند در حاليکه بايد تنها در رسته صنفي خود فعاليت کنند.

طاري مقدم با ابراز تاسف از گسترش تداخل صنفي افزود: تداخل صنفي بيداد مي کند اما بخشنامه اتاق اصناف مبني بر عدم اقدام بر تداخل، مانع از اخطار اتحاديه شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *