قطعات خودرو

نسخه درمان رکود بازار خودرو ثبات قیمت‌ها است

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-04-18 06:26:44Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، حمیدرضا حیدری افزود: با توجه به تغییرات سیاسی و یا جابه جایی اقتصادی و اجتماعی که در سطح کلان کشور در روزهای اخیر رخ داده است، مردم توقع دارند که به زودی اتفاقی در حوزه اقتصاد رخ دهد.

وی ادامه داد: بازار خودرو و صنف نمایشگاه‌داران خودرو در شهر مشهد نیز همین انتظار را از تغییر دولت دارند و امیدوارند که این رکود از بازار خودرو برچیده شود.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد گفت: قیمت خودروهای ایرانی و خارجی در بازار مشهد در هفته‌های اخیر در نوسان بوده، بطوری که بعضا روند نزولی داشته، اما ثابت نمانده است.

وی افزود: معاملات خودرو در بازار مشهد به تناسب این اوضاع اندک بوده است و بسته به میزان نیاز طرفین معامله به خودرو انجام می‌شود. 

حیدری ادامه داد: معاملات اندک خودرو تاثیر زیادی بر بازار ندارد و نوسانات نرخ ارز نیز رشته کار را از دست معامله گران خودرو خارج می کند لذا تداوم این وضعیت و رکود در بازار خودرو مشهد نگران کننده است.

وی بهترین تصمیم دولت آینده برای بازگشت رونق به بازار خودرو را تلاش برای رساندن نرخ ارز به ثبات در هر شرایط دانست. 

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود که خودرو برای شهروندان از حالت کالای مصرفی خارج و تبدیل به کالای سرمایه‌ای شده است به گونه ای که اغلب خریداران خودروهای خارجی از این کالا همانند ارز و زمین، کسب درآمد می‌کنند.

750 واحد صنفی دارای پروانه کسب معتبر زیر پوشش اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد فعالیت دارند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *