قطعات خودرو

نظارتی بر‌جواز مغازه‌داران راسته چراغ برق وجود ندارد

مدیر فروشگاه اسپرت ویژن در گفتگو با «قطعات خودرو»:

“عباس صنعتگر” مدیر فروشگاه اسپرت ویژن و فروشنده لوازم یدکی خودروهای سبک و لوکس در منطقه چراغ برق کمی دلگیر است و سوال مرا در مورد انتخابات اتحادیه با طرح یک سوال پاسخ می‌دهد :

امسال بیشتر اعضای صنف ما یک ماه و نیم به دلیل کرونا تعطیل بود در این مدت اتحادیه برای اعضای خود چکار کرد؟ چه اقدامی انجام داد که فشاری که بر اعضا تحمیل شده کمتر شود؟
عباس صنعتگر که قبلا درحوزه فروش لوازم یدکی ماشین‌های سنگین و راه‌سازی فعالیت می‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار “قطعات خودرو” می‌گوید: بزرگترین مشکل فروشندگان منطقه چراغ برق این است که نظارتی بر جواز مغازه‌داران وجود ندارد. به عنوان مثال چندین مغازه در این راسته جوازهای تشک دوزی وغیره دارند؛ اما لوازم یدکی می‌فروشند بدون اینکه نظارتی بر فعالیت‌های آنها باشد و متاسفانه برای اتحادیه فقط گرفتن حق عضویت از آنها مهم بوده است.
وی تاکید می‌کند:

ما بارها این موارد را با اتحادیه درمیان گذاشته‌ایم اما تا امروز نتیجه‌ای نداشته است.
صنعتگر اضافه می‌کند: به جرات می‌توان گفت که در راسته ما درخیابان امیرکبیر از ۵۰ باب مغازه، فقط ۱۰ باب از مغازه‌ها جواز لوازم یدکی دارند و جواز ۴۰ مغازه دیگر فروش لوازم یدکی نیست به این معنی که یا جواز ابزار دارند یا جواز تشک‌دوزی یا باطری‌سازی، باطری فروشی و غیره دارند و همین موضوع باعث شده فروش ما پایین بیاید و نتیجه‌اش هم این است که صنف لوازم یدکی فروش از پس هزینه‌ها بر نیایند و در این اوضاع بد اقتصادی صدمه ببینند.
صنعتگر با ارائه پیشنهادی به اعضای جدید هئیت مدیره می‌گوید:

پیشنهاد می‌کنم که اتحادیه وارد‌کنندگان اصلی قطعات یدکی و لوکس را بیشتر بشناسد و با آنها در ارتباط باشد.

نکته بعدی اینکه بازرسان اتحادیه برای حل مشکل جواز سری به مغازه‌ها و انبارهای منطقه چراغ برق بزنند تا هر کسی نتواند با هر جوازی در زمینه فروش لوازم یدکی فعالیت کند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است