قطعات خودرو

نگاهی کوتاه به ویژگی و امکانات لندروور دیسکاوری اسپرت 2022

به گزارش خبرنگار  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  لندروور  را می توان یکی از متفاوت ترین خودروسازهای دنیا به شمار آورد که اقدام به ساخت خودروهایی می کند که قابلیت خوبی برای آفرود دارند که این قابلیت در سایر خودروهای شاسی بلند لوکس مانند پورشه ماکان و بی ام و  X۳ یا مرسدس بنز GLC کلاس دیده نمی شود.

هرچند این کراس اوور‌های جاده‌ای نسبت به دیسکاوری اسپرت علاوه بر اینکه هندلینگ جذابی را ارائه می‌دهند و کابین آن‌ها نیز از کیفیت بالاتری برخوردار هستند اما به جرات می توان گفت که استحکام لندرور و کابین جادار آن  جذابیت خاصی دارد.

دیسکاوری اسپرت برای نسل جدید که قرار است در سال 2022 به بازار عرضه شود، چند ویژگی استاندارد جدید ارائه می دهد که شامل صندلی‌های جلو گرمکن، بالابر عقب و پد شارژ بی سیم تلفن هوشمند است. همچنین لندروور در دیسکاوری اسپرت بسته اختیاری را ارائه می دهد که در آن امکانات مختلفی از جمله دریچه‌های خنک کننده و پورت USB برای دیده شده است.

2022 Land Rover Discovery Sport

  هر دیسکاوری اسپرت دارای پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ است که ۲۴۶ اسب بخار قدرت دارد ۷.۵ ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. البته، استاندارد دیفرانسیل چهار چرخ به همراه تعداد زیادی تجهیزات اختیاری برای آفرود به اسپرت کمک می‌کند تا در جاده های آفرودی حرکت کند و از هر طوفانی عبور کند. دیسکو اسپرت حتی می‌تواند تا ۲۳.۶ اینچ آب (برای کسانی که جرات می‌کنند) برود و تا ۴۴۰۹ پوند را بکشد. 

2022 Land Rover Discovery Sport

  از معایب این خودرو می توان به هندلینگ نه چندان خوب آن گفت که نباید انتظار داشت در جاده‌های پر پیچ و خم عملکرد خوبی داشته باشد. . از نکات مثبت می توان به این نکته اشاره کرد که دیسکاوری اسپرت سواری راحتی برای سفر‌های طولانی مدت ارائه می‌دهد.  

2022 Land Rover Discovery Sport

 

دیسکاوری اسپرت طراحی داشبورد را بسیار مجلل انجام داده است و در آن از مواد با کیفیت و پایدارد استفاده کرده است و علاوه بر این تنظیمات زیادی را برای صندلی ها به منظور تنوع بیشتر ارائه می‌دهد. مدل‌های پایه نسبتاً مجهز به امکانات لوکسی مانند نورپردازی داخلی محیط، صندلی‌های جلو گرم شونده، کنترل خودکار آب و هوا و استارت دکمه‌ای هستند.

2022 Land Rover Discovery Sport

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *