قطعات خودرو

هند بزرگترین غرفه را در اکسپو 2020 دوبی دارد

در حالی که هندوستان ۷۵ سالگی استقلال خود را جشن می‌گیرد، داستان‌های زیادی درباره‌ی نمای متحرک غرفه‌ی آنها در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی گفته می‌شود که این کشور پرجمعیت را به عنوان یک کشور مدرن و مترقی نشان دهد.

با مراسم افتتاحیه اکسپو ۲۰۲۰ در الوصل پلازا، نمایشگاه جهانی از اول اکتبر آغاز می‌شود و تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ ادامه دارد

هندی‌ها می‌گویند، بازدیدکنندگان از غرفه هند نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی یک نمایش افتخارآمیز از پیشرفت این کشور را به عنوان یک کشور و آینده را مشاهده خواهند کرد. بر خلاف نمایشگاه‌های قبلی، این بار، هند یکی از بزرگترین غرفه‌ها را در این رویداد، همتراز آمریکا و چین خواهد داشت.

غرفه‌ای به وسعت یک میلیون متر مربع

Dikshu Kukreja، مدیر عامل، معماران CP Kukreja (CPKA) گفته است: با تقریباً یک میلیون متر مربع فضا، غرفه‌ی هند شامل یک ساختمان چند طبقه است که فضایی برای جلسات B2B، رویدادهای فرهنگی اجتماعی و نمایشگاه‌های دیجیتالی دارد.

شرکت مستقر در دهلی به عنوان معماران اصلی برای طراحی غرفه انتخاب شده است. امسال بیش از ۱۹۱ کشور در نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۰ دوبی شرکت خواهند کرد.

کوکرجا می‌گوید که غرفه‌ی هند با موضوع فرصت، پایداری و تحرک نشان می‌دهد که چگونه هند برای جهان آماده است.

نمایش هند مترقی

او اذعان دارد: در دوره‌های گذشته نمایشگاه جهانی، ما خود را محدود کردیم تا فقط صنایع دستی هند را به نمایش بگذاریم.

اما امسال، دولت می‌خواهد دید کاملی از هند ارائه کند، که هم ارتباط ما با گذشته را نشان می‌دهد و هم تبدیل شدن به کشوری مدرن مترقی را.

بخشی از طراحی نمای متحرک (جنبشی)، مدام در حال تغییر است و داستان هند را از دریچه‌های مختلف فناوری، سنت، تجارت، استعداد و گردشگری بازگو می‌کند.


اکسپو فرصتی برای معرفی کالاهای ایران به جهان

۶۰ میلیون واکسن در انتظار بازدیدکنندگان اکسپو دوبی

هفتاد و پنجمین سال استقلال هند از طریق ۶۰۰ بلوک متحرک در نما، در ۷۵ داستان از نقاط مختلف کشور هند در اکسپو ۲۰۲۰ جشن گرفته می‌شود. بعد از ظهرها، نما به یک نمایش پر جنب و جوش با صدا و نور تبدیل می‌شود.

کمپین‌های دولتی، که  شامل ساخت و ساز (اقدامی از سوی دولت هند برای ایجاد و تشویق شرکت‌ها برای تولید در هند و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری اختصاص داده شده در تولید است)، دیجیتال هند (هند دیجیتال یک برنامه شاخص دولت هند با چشم اندازی برای تبدیل هند به یک جامعه دارای قدرت دیجیتالی است)، ابریشم و استارت‌آپ‌های هندی، مهمترین نکات برجسته پاویون هند خواهد بود.

کوکرجا می‌گوید: بسیاری از نمایشگاه‌ها دیجیتالی هستند و برای زنده نگه داشتن حس کنجکاوی و علاقه، آنها را هر هفته تغییر می‌دهیم. در طول این ۲۶ هفته، در غرفه هند، علاوه بر شرکت‌های برجسته‌ی هندی، هر ایالت نیز داستان خود را ارائه می‌دهد.

چگونه می‌توانید در افتتاحیه بزرگ اکسپو دوبی شرکت کنید؟

او در باره طراحی معماری غرفه هم گفته است، ساختمان پاویون هند برگرفته از رصدخانه جانتار مانتار Jantar Mantar است که ماهیتی مدرن دارد، و از چاکرای روی پرچم هند، به‌عنوان یک عنصر معماری، استفاده می‌کند. مواد استفاده شده ماسه سنگ است.

کوکرجا می‌گوید، ما می‌خواهیم تنوع هند را در سطوح مختلف ارائه دهیم و این یک نمایش افتخارآمیز از همه‌ی آن‌چیزی‌ست که در هند وجود دارد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است