قطعات خودرو

هنوز اطلاعاتی درمورد انتخابات برای ما ارسال نشده است

گزارش زیر حاصل گفتگوی کوتاه خبرنگار« قطعات خودرو» با این کاسب قدیمی خیابان زرند است.

گویا او نامزدهای جدید هیئت‌مدیره را هم به خوبی نمی‌شناسد زیرا می‌گوید که باید ببینم چه افرادی در این انتخابات کاندیدا شده‌اند.

وقتی در زمینه ترکیب کاندیدها شامل پیشکسوتان و جوانان توضیحاتی ارائه می‌دهم، می‌پرسد مثلاً کاندیداهای جوان چه کسانی هستند؟ این افراد باید اسامی خود را به عنوان نامزدهای جدید اتحادیه منتشر کنند.

وی ادامه می‌دهد: ما چیزی ندیده‌ایم. باید اعلامیه‌هایی برای ما ارسال شود تا ببینیم چه کسانی کاندیدای هیئت‌مدیره اتحادیه شده‌اند، شاید این افراد از همکاران خود ما باشند.

از عملکرد اتحادیه می‌پرسم، می‌گوید: کار اتحادیه معلوم نیست. تصور نمی‌کنم اتحادیه عملکرد مثبتی برای اعضا داشته باشد، از هر کسی که بپرسید این موضوع را تایید خواهد کرد. من -اما- تاکنون برای انجام کاری به اتحادیه مراجعه نکرده‌ام. فقط در زمان مقرر از ما می‌خواهند که سهمیه جواز را پرداخت کنیم.

زبردست بر این باور است که اتحادیه باید کارهای بسیاری را برای اعضای صنف انجام دهد. می‌گوید: اتحادیه می‌تواند در زمینه تخفیفات مالیات برای صنف گام‌های مثبتی بردارد. بسیاری از کاسبان پس از شیوع ویروس کرونا با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند. اتحادیه لوازم یدکی خودرو باید عملکرد سایر اتحادیه‌ها را برای صنف‌شان مورد بررسی قرار دهد و مانند آنان عمل کند.

مثلا چه امکاناتی؟

اتحادیه می‌تواند فضایی را برای گردهمایی اعضای صنف در نظر بگیرد و اعضا هر ماه یکبار دور هم جمع شوند و از مشکلات هم باخبر شوند و پیشنهادهای خودشان را برای بهتر شدن اوضاع کسب‌وکار ارائه کنند.

بهمن زبردست ۶۵ ساله است و از سال 1367 در خیابان زرند در رسته تخصصی ماشین‌آلات راهسازی فعالیت می‌کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *