قطعات خودرو

وظيفه ما حمايت از جوان تر ها در انتخابات اتحاديه است

اتحاديه ها وتشکل هاي مهم کشوربراي پيشرفت و کار آمدي بيشتر بايد جوان گرايي کنند. دليلش هم روشن است جوانان هم توانايي بيشتري دارند هم معمولا تخصص و آشنايي به ابزارهاي ارتباطي روزآمد را بيش از قديمي تر ها دارند. مسئوليت ما ايجاد انگيزه براي آنها است که ورودشان به اتحاديه با  نشاط و نوآوري همراه خواهد بود.

من شخصاً سعي خواهم کرد افرادي را که شايسته مي دانم تشويق به ثبت نام کنم.

 اما مسئله مهم تر اين است که هيئت مديره در دوره بعدي چه کارهايي را بايد در اولويت قراردهد. به نظر من احقاق حقوق اعضاء نسبت به سهم بازار بسيار اهميت دارد.

شرکت هايي در خارج از بازار به صنف ما ورود پيدا کرده اند و از اين بازار سهم بزرگي گرفته‌اند. خودروسازان شبکه تامين قطعه راه  اندازي کرده اند و فراتر از دوره گارانتي  رأسا به فروش لوازم يدکي با دادن نمايندگي اقدام کرده اند در حالي‌که آن ها اگر مي خواهند قطعات  يدکي خودروهايي فروخته شده خود را بعد از دوره گارانتي تامين کنند بايد قطعه را در شرايط مساوي و به عنوان توليد کننده در اختيار شبکه توزيع قراردهند. اما شاهد هستيم دو خودروساز بزرگ کشور عملاً به تجارت لوازم يدکي روي آورده اند با پشتوانه مالي و دسترسي هاي آسان‌تر به زيرساخت هاي تبليغاتي و سايرامکانات با بازار لوازم يدکي رقابت مي کنند.

کارمهم ديگر هيئت مديره مبارزه با تقلب است. امري فراگير و گسترده در همه صنوف و اقتصاد کشور رسوخ کرده است ما تاجائي که بتوانيم بايد با اين بليه و آفت مبارزه کنيم.

هم با استفاده از طرفيت هاي اتحاديه و هم مطالبه‌گري از مسئولين مربوطه در قواي سه گانه و اين شدني است.در پايان بار ديگر عرض مي کنم همه اعضاي صنف در انتخابات مسئوليت مشارکت فعال دارند جوان هاي خوش نام تحصيل کرده که علاقمند به پيشرفت صنف هستند حتما  براي انتخابات هيت مديره وبازرسي از تاريخ ا/4/99 الي 15/4/99 ثبت نام کنند و مطمئن باشند که ما هم بر حسب وظيفه از جوان هاي برتر و شايسته ترحمايت خواهيم کرد  .

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است