قطعات خودرو

پورشه دیزاین به دنبال تأسیس هتل‌های لوکس و اشرافی!

پدال – شرکت‌های Deutsche Hospitality و پورشه دیزاین در حال همکاری با یکدیگر برای تأسیس برند هتل‌های Steigenberger Porsche Design هستند. این برند جدید به دنبال تأسیس هتل‌های لوکس و اشرافی در شهرهای مهم جهان می‌باشد. در واقع این هتل‌ها مفهوم جدیدی را در زمینه هتل داری و سبک زندگی لاکچری ارائه خواهند کرد.

این پروژه مشابه برج پورشه دیزاین در میامی نیست. برج لوکس یاد شده توسط سایگر سوارز طراحی شده و تنها با برند پورشه دیزاین تأسیس شده است.

این بار پورشه دیزاین به دنبال همکاری کامل بوده و هدف از آن نیز ارائه طراحی، تکنولوژی و سطح زندگی اشرافی در بالاترین سطح خود است. تاریخچه شرکت Steigenberger به بیش از ۹۰ سال پیش بازمی‌گردد.

هتل‌های یاد شده به دنبال ارائه تجربه برند منحصربه‌فردی خواهند بود که این مسئله از فلسفه برند پورشه دیزاین نشات گرفته است. چنین چیزی را در طراحی ظاهری و داخلی هتل‌ها خواهیم دید و Steigenberger نیز تجربه کاری گران‌بهای خود را وارد پروژه خواهد کرد.

پورشه اعلام کرده میزان علاقه سرمایه‌گذاران به این پروژه قابل‌توجه بوده و بنابراین در فاز اول قرار است حداکثر ۱۵ هتل در شهرهای مهم جهان شامل لندن، سنگاپور، دوبی و شانگهای تأسیس شوند.

هتل‌های Steigenberger Porsche Design دارای حداقل ۱۵۰ اتاق، سوئیت و پنت هاوس خواهند بود. رستوران‌ها و کلوپ‌های سطح بالا نیز طراحی خواهد شد و به این موارد باید سالن های آرایش، سلامت و ورزش را نیز اضافه کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *