قطعات خودرو

چرا نیسان آبی هنوز تولید می شود؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته از وضعیت کیفیت گروه وانت‌های تولیدی داخل در آبان ماه امسال، در سطح قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی (ایران‌خودرو دیزل) و وانت KMC T۸ (کرمان‌موتور) در سطح کیفی چهار ستاره قرار دارند و پس از آن‌ها در همین سطح قیمتی وانت پیکاپ UAZ  (سروش دیزل مبنا) سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

در گروه قیمتی دو نیز وانت سایپا ۱۵۱ (سایپا بن‌رو)، وانت کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دوکابین تیپ ۳ (بهمن‌موتور) و وانت پادرا پلاس (زامیاد) هم توانسته‌اند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

طبق روال، پایین‌ترین سطح کیفی در تولید وانت‌ها متعلق به وانت نیسان تک‌سوز آپشنال و وانت نیسان دوگانه‌سوز آشپنال (تولید گروه خودروسازی زامیاد) در سطح قیمتی دو است که تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب می‌کنند.

هر چند که قریب به یکسال است که اعلام شده قرار است تولید نوع وانت‌ها از چرخه تولید (تا پایان سال ۱۴۰۰) خارج شود اما همچنان این خودروها برمدار تولید هستند و تعداد بسیاری از آن‌ها هم در پارکینگ‌ها به سبب همین کیفیت پایین و پاس نکردن استانداردهای لازم، انبار شده است؛ بر این اساس سوال اینجاست که چرا همچنان در هر ماه با وجود عدم امکان عرضه به بازار، این نوع وانت‌ها با همین روال کیفی تولید می‌شوند؟

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است