قطعات خودرو

گروه صنعتی اکسون axon

اکسون نماینده انحصاری شمع

 

  • گروه صنعتی اکسون از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تهیه و توزیع قطعات خودرو آغاز نموده است در ابتدا در زمینه قطعات خودرو پیکان و وانت پیکان فعالیت می نموده است که پس از آن با جایگزین شدن خودرو پراید و انواع پژو این گروه فعالیت خود را بر روی محصولات فوق متمرکز کرده است .اکسون با سالها سابقه و بهره گیری از تجربیات و سوابق مدیران خود همواره توانسته است که بالاترین کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد . و این مهم باعث ایجاد اطمینان و احساس رضایت مشتریان گرامی شده است .
    امروز نام تجاری اکسون به عنوان یکی از معتبرترین برندها ، و محصولات این گروه جز با کیفیت ترین قطعات خودرو در سطح بازار ایران و برخی از کشورهایی که محصولات ایران خودرو سایپا به آنجا صادر می گردد مطرح می باشد همچنین همیاری با تولیدکنندگان مطرح و با تعهد کشور و واردات برخی از قطعات از کشورهای تایوان و چین همراه با نظارت مستقیم مهندسین این گروه بر روی خطوط تولید و کنترل کیفیت این کارخانجات یکی از عمده دلایل بالا بودن سطح کیفی اجناس اکسون می باشد.
    باشد که همه تولیدکنندگان و واردکنندگان و توزیع کنندگان قبل از منافع خود به امنیت و رفاه مصرف کنندگان بیندیشند و این مهم اتفاق نمی افتد مگر با حسن دقت و انتخاب بهتر مصرف کنندگان عزیز.

 

 

 

تماس: 02133955061
02133955045

 

نشانی:تهران _ خیابان امیرکبیر _ کوچه سراج الملک_ کوچه حسن دلاور یک _ پلاک 39 _ واحد 1

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *