قطعات خودرو

در سال گذشته هفتمین نمایشگاه اتومبیل‌های منطقه شمالی کشور (استان مازندران) با حضور تولیدکنندگان خودرو در بخش‌های سواری و تجاری برگزار شد و همچنان امسال نیز شاهد حضور مجدد تولیدکنندگان خودرو در منطقه شمالی کشور خواهیم بود.

با توجه به اینکه استان مازندران از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های برجسته‌ای در صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور بهره‌مند است، پیش‌بینی می‌شود که حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه مورد استقبال قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، استان مازندران با دارا بودن دو شرکت بزرگ ایران خودرو مازندران (سایت خودروسازی خزر) و سایپا خزر، به یکی از قطب‌های صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور تبدیل شده است.

شرکت نمایشگاهی رونق به عنوان مجری برگزاری هشتمین نمایشگاه اتومبیل‌های منطقه شمالی کشور (نمایشگاه اتومبیل مازندران 2023) عمل می‌کند و این نمایشگاه در تاریخ چهار تا هفت مهرماه امسال از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به علاقمندان و بازدیدکنندگان صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور خواهد پذیرایی کرد.

یادآور می‌شود که محل دائمی برگزاری هشتمین نمایشگاه اتومبیل‌های منطقه شمالی کشور (نمایشگاه اتومبیل مازندران 2023) در قائم‌شهر، جنب پل تلار، مشخص شده است

در اهمیت استان مازندران برای خودروسازان داخلی می توان به این نکته اشاره کرد که به تازگی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خطوط تولید سایت خودروسازی خزر، از تولید محصول جدید «ری‌را» در این سایت تولیدی با نگاه و تمرکز بر تولید داخل خبر داد.

نمایشگاه خودرو شمال کشور پس از نمایشگاه های خودرو تهران، فارس، کردستان و مشهد مقدس، پنجمین نمایشگاه خودرو در سال جاری خواهد بود که پذیرای خودروسازان داخلی و خارجی می شود.

قائمشهر، جنب پل تلار، محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران نیز مکان برگزاری نمایشگاه خودرو شمال کشور اعلام شده است.

در نمایشگاه مذکور،  شرکت های سایپا، پارس خودرو، زامیاد، فردا موتورز، شایان دیزل، رخش خودرو، کرمان موتور و مدیران خودرو حضور دارند. در اولین روز از این نمایشگاه، آیین افتتاحیه با حضور برخی مسئولان برگزار شد و شرکت های کرمان موتور و فردا موتورز، به صورت اختصاصی خودروهای جدیدشان را به بازار ایران منطقه معرفی کردند.

گروه خودروسازی سایپا با محصولاتی مانند شاهین اتوماتیک، آریا اتوماتیک، کوییک آر اتوماتیک، پادرا پلاس و کارون به این رویداد خودرویی آمده و فردا موتورز هم در کنار FMC T5، SX5 و ۵۱۱ خودروی خانوادگی M4 هم را هم به این نمایشگاه آورده است. کرمان موتور هم در کنار J4، S5 و T8 سدان فست بک J7 را در این نمایشگاه معرفی کرد. مدیران خودرو نیز با محصولات گروه MVM در این گردهمایی حاضر شده و شایان دیزل هم برای معرفی بیشتر دافران H7 و برندینگ به نمایشگاه خودروی مازندران و قائمشهر ۱۴۰۱ آمده است.

https://ghatatnews.ir/?p=96181

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *