قطعات خودرو

Santa cruz؛ پیکاپ شاسی‌بلند جدید هیوندا

هیوندا با سانتا کروز خودروی شاسی بلندی (SUV) که از تابستان امسال به فروش می‌رسد، وارد بازار پیکاپ‌های ایالات متحده می‌شود. هیوندا سانتا کروز را شاسی‌بلند می‌نامد زیرا دارای مشخصات شاسی‌بلند است، اما در بستر پیکاپ طراحی شده است. این خودرو قرار است پیامد‌های مثبت زیادی در صنعت خودروسازی آمریکا ایجاد کند.

کارشناسان می‌گویند که این مدل هیوندا می‌تواند خوب باشد زیرا تحقیقات انجام شده خودروسازان نشان می‌دهد که مردم خواهان مدل‌های مختلفی از خودرو هستند. هیوندا اعلام کرد که قیمت سانتا کروز در زمان ورود آن به نمایشگاه‌های فروش تابستانه اعلام می‌شود. کارشناسان تخمین می‌زنند که قیمت آن از حدود 27 هزار دلار شروع می‌شود.

سانتا کروز در همان پلتفرم خودرو‌های شاسی‌بلند تولید می‌شود. داخل خودرو دارای صفحه نمایشگری لمسی هشت یا 10 اینچی است. افزون بر آن مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمن و راحت را در اختیار شما قرار می‌دهد که در خودرو‌های جدید به روالی معمول تبدیل شده است. خوزه مونوس، مدیر عامل هیونداموتور در آمریکای شمالی در بیانیه‌ای ابراز کرد که سانتا کروز با طراحی مدرن، فضای تازه‌ای را برای هیوندا و نیز برای کل صنعت خودروسازی ایجاد می‌کند.

منبع: CNBC
مترجم: حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *