قطعات خودرو

تولید کامیون سنگین مرسدس بنز در روسیه

کامیون

کامیون سنگین مرسدس بنز اکتورس که در روسیه تولید می شود در ۱۰ دسامبر رونمایی خواهد شد

چند روز پیش یک مقام رسمی اعلام کرد که اولین کامیون سنگین مرسدس بنز اکتوس در ۱۰ دسامبر بصورت رسمی رونمایی خواهد شد. این خودروی جدید بصورت رسمی از خط تولید کارخانه خودروسازی فوتون دایملر پکن برداشته شده است و شبکه داخلی فروش و خدمات رسانی کامیون های سنگین مرسدس بنز در حال شکل گیری است .تا پایان سال ۲۰۲۲ پوشش شبکه ای این خودرو شامل حال 100 نقطه از استانها و شهر ها و مناطق مهم می شود.

کامیون

از نظر ظاهری مدل اکتورس ( ACTORS) شباهت زیادی به مدل اکتروس (ACTROS) دارد اما می توان گفت که در تنظیمات دقیق تفاوت ها و شباهت هایی وجود دارد. به عنوان مثال صفحه تزیینی جلوی ماشین برداشته شده است.

 


حتما ببینید : آینده اتوبوس های چینی در بازار حمل و نقل روسیه ، نمایشگاه BW در مسکو

 

در قسمت جلوی خودرو دو عدد فن وجود دارد و بطور واضح قابل رویت است که بخش خارجی سیستم تهویه خودرو می باشد. ارزیابی ها نشان می دهد که این خودروها 80 درصد از سال را در جاده ها سپری می کنند و 47.4 درصد از رانندگان ترجیح میدهند که هنگام توقف طولانی در خودرو استراحت کنند، بنابراین نیاز به یک تهویه مطبوع دارند که تامین انرژی مهم است. روشن بودن خودرو علاوه بر مصرف بی جهت سوخت خطر مسمومیت با مونو کسید کربن را بالا می برد. وجود یک تهویه مطبوع پارکینگی ضرورت پیدا می کند اما چنین سیستمی هزینه اضافی دارد و باید اختیاری باشد. علاوه بر این آپشن های اختیاری دیگری مانند چراغ های مه شکن جلو، باد شکن سقفی، سایه بان، مخزن سوخت بزرگ و تخت اضافی نیز وجود دارد.

پیشرانه ی آکتورس مجهز و پیچیده تولید میشود و یک موتور دیزلی نسل سوم OM471 است، سیستم انتقال قدرت با جعبه دنده ارتقا یافته ۱۲سرعته مرسدس بنز مطابقت دارد و فرم محرک یک فرم معمولی ۶X۴ است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودرو ما را درصفحات مجازی دنبال کنید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *