قطعات خودرو

ساختار بهبود یافته MEB+ فولکس واگن

فولکس واگن

فولکس واگن ساختار بهبود یافته  MEB را بصورت الکتریکی با حداکثر برد 700 کیلومتری ارائه میدهد.

چند روز پیش فولکس واگن رسما اعلام کرد که قصد دارد در چند سال آینده سرمایه گذاری و تحقیق و توسعه بیشتری بر روی ساختار تمام الکتریکی داشته باشد و ساختار MEB را بهبود دهد (MEB+).

برند فولکس واگن پیش از این، با توسعه ساختار محرک الکتریکی در مقیاس MEB، واقعاً شیوه بازی خود را در زمینه تحرک الکتریکی تغییر داده و گامی پیشرو برداشته است. MEB به عنوان ساختاری که به طور خاص برای وسایل نقلیه الکتریکی طراحی شده است، می تواند به طور انعطاف پذیر با طیف وسیعی از انواع بدنه، از کامپکت تا وانت سازگار شود. در پایان سال 2019، اولین مدل MEB، ID.3، برای اولین بار در جهان عرضه شد. تا الان شناسه خانواده مبتنی بر ساختارMEB بیش از 500 هزار وسیله نقلیه را در سراسر جهان تحویل داده است.

حتما بخوانید : معرفی سدان ​​چانگان لامور (Lamore)

 

همه برندهای گروه فولکس واگن می توانند محصولات خود را بر اساس ساختار MEB تولید کنند، بنابراین کاربران از نظر مدل‌ها و پیکربندی‌ها انتخاب گسترده ای دارند. در عین حال، در مواجهه با سلیقه‌ها و نیازهای متنوع کاربران، هر برند می تواند مدل‌های انحصاری را برای بازارهای مختلف نیز توسعه دهد.

در حال حاضر، گروه فولکس واگن دارای 12 مدل تمام الکتریکی مبتنی بر ساختار MEB است. در میان آنها، ID خانواده‌ی SAIC Volkswagen ID را راه اندازی کرده است. به طور خاص برای چین (6 X) و (FAW-Volkswagen ID.6 CROZZ) دو مدل شاخص هستند که می‌توانند در طراحی 6 یا 7 سرنشین پیاده‌سازی شوند. علاوه بر این، چندین مدل تمام الکتریکی از برندهای آئودی (Audi)، کاپرا (CUPRA)، اسکودا (Skoda)و خودرو تجاری فولکس واگن مدل ID. Buzz نیز بر اساس پلتفرم MEB است. تا به امروز، برند فولکس واگن بیش از 500 هزار شناسه تحویل داده است. مدل های خانوادگی در سراسر جهان یافت میشود و گروه فولکس واگن در مجموع بیش از 670 هزار مدل MEB را تحویل داده است.

یکی از مزایای بزرگ ساختار MEB مقیاس کلی باتری است که امکان می دهد گزینه‌های باتری با ظرفیت های مختلف مطابق با نیاز واقعی کاربر در دسترس باشد. برای مثال، اگر کاربران ID.4 را بطور عمده برای رفت ‌و آمدهای کوتاه و متوسط  ​​در شهرها برانند، بسته باتری 55 کیلووات ساعتی می‌تواند نیازهای روزانه را برآورده کند و خودرو ارزان‌تر خواهد بود. کاربرانی که اغلب مسافت های طولانی را رانندگی می کنند، می توانند هنگام خرید خودرو، باتری بزرگ 83 کیلووات ساعتی را انتخاب کنند. بسته‌های مختلف باتری برد را از 420 کیلومتر تا بیش از 600 کیلومتر در استاندارد CLTC تغییر میدهند.

در سال های آینده، فولکس واگن به سرمایه گذاری بر روی این ساختار تمام الکتریکی موفق و توسعه بیشتر آن ادامه خواهد داد. ساختار MEB به +MEB تبدیل خواهد شد. برنامه ریزی شده است که فناوری های شارژ و ذخیره انرژی و همچنین معماری دیجیتال آن به طور کامل بهینه شود. به عنوان مثال، در ساختار +MEB، فرصت هایی برای پیشرفت های مهم در عملکردهای رانندگی خودکار وجود خواهد داشت. نسل بعدی ساختار +MEB دارای باتری فناوری سلول سلولی فولکس واگن با برد حداکثر 700 کیلومتر خواهد بود. علاوه بر این، ساختار +MEB زمان شارژ را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و حداکثر توان شارژ می تواند در آینده‌ی نزدیک به 200 کیلووات برسد.

حتما بخوانید : چانگان مدل ناوی اس7 (navy s7)

 

انتخاب محصول بر اساس ساختار +MEB فراوانتر خواهد بود و مدل هایی را در زمینه های مختلف مانند عملکرد بالا و لوکس پوشش می دهد. این بدان معنی است که شخصی سازی، راحتی، کیفیت و قابلیت اطمینان بار دیگر در ساختار +MEB افزایش یافته است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است