قطعات خودرو

چانگان مدل ناوی اس7 (navy s7)

چانگان

رونمایی از چانگان مدل ناوی اس7 (navy s7) به طور رسمی در نمایشگاه خودرو گوانگژو (Guangzhou) 2022

چند روز پیش، از یک مقام رسمی مطلع شدیم که اولین مدل شاسی بلند چانگان دیپ بلو (Deep Blue) با نام چانگان دیپ بلو S7 به طور رسمی در نمایشگاه خودرو گوانگژو 2022 رونمایی خواهد شد. این خودرو دومین مدل چانگان دیپ بلو است و مانند دیپ بلو SL03 در مدل‌های هیبریدی و تمام الکتریکی با برد طولانی عرضه خواهد شد.

از نظر ظاهری چانگان ناوی s7 سبک طراحی خانوادگی را در ناوی SL03 ادامه می‌دهد، طراحی کلی نشان میدهد از زمان خودش جلوتر است و گروه چراغ‌های باریک تهاجمی این تعلق به آینده را افزایش می‌دهد و طراحی دریچه‌های با اندازه بزرگ همچنان در زیر چراغ‌ها حفظ شده است. علاوه بر این، در هر دو مدل تمام الکتریکی و هیبریدی با برد طولانی، برای جلوه‌ی جلویی از طراحی جلوپنجره بسته استفاده می‌کند.

حتما بخوانید : معرفی سدان ​​چانگان لامور (Lamore)

 

طرح چراغ های عقب خودرو تداعی کننده چند لایه‌گی است و در ضمن چراغ های عقب در دو طرف بسیار قابل تشخیص است. به لطف طراحی، اگزوز در دو طرف با دهانه‌ی بزرگ اما حالت مخفی دارد و در عین حال القاء کننده‌ی قدرتمند بودن دارد. اندازه‌های بدنه در مدل جدید از این قرار است: طول: 4750، عرض: 1930، ارتفاع: 1625 و فاصله بین دو محور 2900 میلی متر است که آن را در دسته‌ی یک شاسی بلند سایز متوسط ​​قرار می دهد. علاوه بر این، بسته به پیکربندی مدل، خودروی جدید با چرخ‌های 19 یا 20 اینچی در دسترس خواهد بود.

از نظر قدرت، مدل تمام الکتریکی به دو نوع موتور الکتریکی 160 کیلووات یا 190 کیلووات مجهز خواهد شد، حداکثر قدرت موتور محرک در مدل توسعه یافته 175 کیلووات است و توسعه دهنده برد یک موتور 1500cc تنفس طبیعی با حداکثر توان خروجی 70 کیلووات میباشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *