قطعات خودرو

عضو انجمن قطعه سازان همگن: کارگران سرمایه واقعی تولید

به گزارش قطعات خودرو رضا رضایی، کارآفرین برتر کشور و عضو انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور، کارگران را سرمایه واقعی در تولید دانست و گفت:  کارگران با برخورداری از آموزش های مداوم، با ارتقای بهروری و کیفیت کار در بنگاه ها، توان تولید را بالا می برند.

مهندس رضایی افزود: اهمیت موضوع نیروی انسانی و استراتژیک بودن آن، به ویژه در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت علم و فناوری و هوش مصنوعی خود را بیش از پیش نشان داده است.
وی که در هفته کار و کارگر امسال میزبان «صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود؛ بیان‌داشت: امروز نیروی انسانی به‌ویژه متخصصان و کارآفرینان در کنار کارگران زحمتکش، همگام با تحول دانش و فناوری، جهان را به سمت شیوه جدیدی از زندگی سوق می‌دهند و شاید ۴۰ درصد اکوسیستم جهان هم اکنون با این شیوه اداره می‌شود.

 

                                        نیروی انسانی سبب ارتقای بهره وری و کیفیت کار
این کارآفرین برتر حوزه قطعه سازی خودرو کشور خاطرنشان کرد: هرچند کارفرمایان همواره در کوشا هستند و توان ساخت ماشین آلات، خطوط تولید یا ساختمان‌ها و ابنیه جدید را دارند، اما در حقیقت این نیروی انسانی است که با برخورداری از آموزش‌های مداوم، با ارتقای بهره‌وری و کیفیت کار در بنگاه‌ها، توان تولید را بالا می‌برد و یک سرمایه به معنای واقعی کلمه است.
وی معتقد است: اگر نیروی کار متعهدانه به وظایف خود عمل کند، در افزایش تولید ناخالص داخلی، صادرات و رضایتمندی آحاد جامعه مثمر ثمر است و امروز همه جهان به استراتژیک و پر اهمیت بودن نیروی انسانی پی برده است. وی تاکید کرد با ورود به دوره فن‌آوری‌های هوشمند اهمیت استراتژیک سرمایه انسانی بهتر درک می شود.
عضو انجمن قطعه سازان همگن، در پایان گفت: بر خود لازم می‌دانم به دلیل قداست نیروی کار و کارگری و زحماتی که این قشر شریف در جامعه متحمل می‌شوند، این هفته را به همه این عزیزان و همچنین دست اندرکاران مسائل کار و کارگری در کشور خدا قوت عرض کنم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *