قطعات خودرو

بمباران کارخانه سایپا در سوریه توسط اسرائیل

به گزارش قطعات خودرو گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی و برخی رسانه‌های سوری، حاکی از این است که اسرائیل کارخانه سایپا را در سوریه بمباران کرده است.

گروه خودروسازی سایپا از سال ۱۳۸۳ موفق شد خط تولید محصولات خود را در حمص سوریه راه اندازی کند. شرکت خودروهای ایرانی-سوری سیویکو یا سایپا سوریه، شرکتی واقع در شهرک صنعتی حسیاء در نزدیکی حمص بوده که ۸۰ درصد از سهام آن متعلق به سایپا و ۲۰ درصد دیگر متعلق به یک شرکت خصوصی به نام حمیشو است.

گزارش‌ها حاکی از این است که اسرائیل در جریان حملات خود به سوریه، کارخانه سایپا را بمباران کرده است. رسانه‌های سوری خبر از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کارخانه خودروسازی سایپا در حمص داده‌اند. همچنین کانال ۱۲ اسرائیل در گزارش خود به یک گروه خودروسازی در حسیاء اشاره کرده که مورد حمله هوایی قرار گرفته است.

علیرغم تأیید کانال ۱۲ اسرائیل و برخی رسانه‌های سوری، خبر هنوز از سوی شرکت خودروسازی سایپا تأیید یا تکذیب نشده است و باید منتظر بیانیه از سوی این خودروساز باشیم. به نظر شما حمله هوایی به شهرک صنعتی حسیاء با چه هدفی صورت گرفته و آیا هدف رژیم صهیونیستی، انهدام کارخانه سایپا بوده است؟

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *