ایساکو؛ برترین شرکت خدمات پس از فروش خودرو در تابستان ۱۴۰۳
طبق ارزیابیهای اخیر شرکت ISQI، ایساکو در تابستان ۱۴۰۳ موفق به کسب امتیاز ۸۰۹ در شاخص رضایت مشتریان شد و جایگاه خود را به عنوان برترین شرکت خدمات پس از فروش خودرو در کشور تثبیت کرد.
ایکوپرس – شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) در ارزیابی انجامشده از طریق نظرسنجیهای مشتریان، که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و با معیارهای بازنگری چهارم صورت گرفته است، موفق به قرار گرفتن ۲۳ واحد بالاتر از متوسط صنعت کشور شد.
این موفقیت نتیجه اقدامات اصلاحی و بررسیهای دقیق نقاط قابل بهبود در شرکت ایساکو است. این شرکت توانسته است در ماههای اخیر، امتیاز خود را به طور مستمر افزایش دهد. به طور خاص، امتیاز ۸۰۷ در فروردین ۱۴۰۳ به ۸۱۲ در پایان شهریور همان سال رسید که این رقم بالاترین امتیاز ثبتشده در تاریخ صنعت خودروی کشور است.
همچنین، در تابستان ۱۴۰۳، ایساکو با میانگین امتیاز ۸۰۹، نه تنها توانست ۲۳ امتیاز بیشتر از متوسط صنعت بهدست آورد، بلکه همچنان در صدر جدول قرار گرفت.
ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش
به گفته روابط عمومی ایساکو، رضایت مشتریان همواره اولویت اصلی این شرکت بوده و این موفقیت جدید، بهویژه در زمینه خدمات پس از فروش، بهعنوان ۱۵ سال پیاپی مقام اولی در این حوزه، به دست آمده است.
دستیابی به این امتیاز نه تنها پاسخ به انتظارات مشتریان است، بلکه همچنین نشاندهنده حرکت مستمر در راستای ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش در صنعت خودروی کشور میباشد.