مدیرعامل ایرانخودرو: ارتقا و سرعتبخشی به فرایندهای طراحی با نگاهی پیشرو و متناسب با نیاز بازار
علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایرانخودرو، بر لزوم ارتقاء و تسریع در فرایندهای طراحی با نگاهی پیشرو و توجه به سلیقه و نیازهای آینده بازار تأکید کرد.
ایکوپرس– عظیمی در بازدید از معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول و در دیدار با کارکنان این مرکز، ضمن تأکید بر اهمیت تمرکز کارشناسان طراحی در ارائه طرحها و ایدههای نو، اظهار داشت: «این بخش باید پویاترین واحد ایرانخودرو باشد و بتواند فراتر از استراتژیهای ابلاغشده سازمان عمل کند.»
وی از کارشناسان این حوزه خواست که نگاه آیندهنگر داشته باشند و سلیقه طیفهای مختلف مشتریان آینده را در نظر بگیرند.
ضرورت طراحیهای بهروز و متناسب با استراتژی سازمان
عظیمی با تأکید بر لزوم طراحی محصولات بهروز و تعریف کلاس خودرو مطابق با نگاه استراتژیک سازمان و جایگاه محصولات و جامعه هدف، گفت: «ضروری است که در بازه زمانی دوساله، محصولی جدید ارائه دهیم تا سهم بازار خود را در فضای رقابتی آینده تأمین کنیم.»
وی افزود: «محصولی که امروز طراحی میکنیم باید قادر باشد نیازها و سلیقه مشتریان سه سال آینده را تأمین کند. بنابراین، باید ترندهای محصولات سه سال آتی را از امروز پیشبینی کنیم.»
ضرورت نگاه آیندهنگر در طراحی محصولات
عظیمی تأکید کرد: «برای تحقق این هدف، ضروری است که ذهن طراحانمان را باز بگذاریم تا بتوانند ایدهها و کانسپتهای خلاقانه را بیشتر از قبل ارائه کنند و سازمان را متقاعد کنند که این ایدهها را بر روی پلتفرمهای فعلی پیادهسازی کنند.» وی افزود: «واحد تحقیق و توسعه باید همچون موتور لوکوموتیو، سازمان را با خود همراه کرده و در خصوص دستاوردهای آتی طراحی یک محصول، سازمان را متقاعد کند.»
عظیمی و مدیران ارشد ایرانخودرو همچنین از پروژههای توسعه محصول این شرکت بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفتند.