قطعات خودرو

سیدمحمدرضا آل هاشم

نام و نام خانوادگی: سید محمدرضا آل هاشم
کدانتخاباتی: 236
کاندیدای: هیات مدیره
سال و محل تولد: 1343 – شوشتر
شغل و رسته: بازرگان و فروشنده قطعات یدکی خودروهای سنگین
محل کار: چراغ برق – پاساژ بنز
سال ورود به صنف: 1365


سوابق:

35 سال فعالیت در واردات و فروش قطعات یدکی خودروهای سنگین

چهار سال فعالیت در زمینه ی مسائل حقوقی و قضایی


برنامه ها:

1.اعطای جواز کسب به افراد با صلاحیت، چرا که هدف از تشکیل اتحادیه تنها صدور جواز کسب نیست و اتحادیه می بایست از ظرفیت های بیشتر خود جهت رفع مشکلات صنف بکوشد.

2.ساماندهی و اصلاح بازار از طریق حذف کالاهای بی کیفیت و برند های تقلبی با ایجاد همکاری وتلاش جهت بهبود فرآیندها در ثبت و سامان دهی برند ها

3.حمایت از تولید داخل به عنوان یک سرمایه ی ملی : چراکه امروزه باید در جهت حمایت از تولید داخل با کیفیت قدم برداشت

4.ایجاد تعامل و مشارکت صنف قطعات یدکی  ، با تولید کنندگان جهت شناسایی نیازهای مشتریان و سعی درتامین و رفع نیازهای آنها و همچنین انتقال نقطه نظرات مشتریان به تولیدکنندگان. چرا که صنف قطعات یدکی به عنوان مهمترین و

موثرترین توزیع کننده ی قطعه در بازار، نسبت به مشکلات و نیاز های مشتریان آگاه است.

5.ایجاد بستری مناسب جهت همکاری با نهادها و سازمان های مختلف از جمله اتاق بازرگانی، سازمان استاندارد و بازرسی، گمرکات و وزارت صمت جهت بهبود و سهولت فرآیند واردات و صادرات در کنار حمایت از تولید داخل.

6.بهبود و تقویت روابط بین الملل از طریق برگزاری نمایشگاه ها و نشست های تجاری جهت گردهمایی تولیدکنندگان، وارد کنندگان و صاحبان برند.

7.بهبود کسب و کار از طریق ایجاد تعامل با دستگاه های دولتی، اجرایی و مجلس در جهت فراهم نمودن رضایتمندی مشتریان.

8.رفع اختلافات صنفی قبل از ارجاع پرونده به قوه ی قضاییه از طریق تشکیل کارگروه های تخصصی.

9. تشکیل کمیسیون های تخصصی جهت بهبود تعاملات و ارتباطات موثر با وزارت دارایی، شهرداری وغیره.

10. بهبود روابط با اتحادیه ی دیگرشهرستان ها.

11.بستر سازی فروش آنلاین از طریق تحلیل بازار، نیازسنجی،عقد قرارداد با شرکت ها و کارگاه های تخصصی در زمینه ی قطعات یدکی و تبدیل تدریجی بازار سنتی به بازار مدرن در بستر اینترنت.

12. برگزاری دوره های آموزشی موثر و فراهم نمودن بستر یادگیری جهت بهبود کسب و کارو فروش. دوره هایی از قبیل اصول و فنون مذاکره ، تکنیک های فروش، روش های ارتباط بامشتریان و بازاریابی بین الملل.

13.پیاده سازی و ایجاد بسترهایی جهت تقویت ارتباط با مشتریان در راستای ارزیابی کیفیت قطعات و نحوه ی فعالیت توزیع کنندگان.

14- شفاف سازی مالی و عملیاتی مربوط به اعلام هزینه ها و مخارج اتحادیه از طریق ایجاد و انتشار بیلان مالی، گزارشات عملکردهای سالانه.

15- بهبود در امور مالی و مالیاتی صنف با کمک کارشناسان مالیاتی

16- ساخت زمین اتحادیه با کمک و مشارکت اصناف به عنوان سهامی عام و همکاری با تعاونی مسکن

17- پیاده سازی برنامه هایی جهت درآمدزایی هر چه بیشتر اتحادیه از قبیل برگزاری دوره های آموزشی متعدد، بستر سازی جهت بازاریابی و فروش بیشتر از طریق برنامه های نرم افزاری در بستر اینترنت، رونق فروش شبکه ای، کنترل هزینه ها  بودجه بندی مناسب،

18- تکریم و یاری گرفتن از پیشکسوتان صنف از طریق برگزاری جلسات گروهی و دوره ای به جهت استفاده از تجارب، پیشنهادات و راه کارهای بزرگواران

19- بهبود در امور بیمه ای از طریق عقد قرارداد با شرکت های بیمه با حوزه ی فعالیت و پوشش های گسترده تر.

20- انتشار اخبار، اطلاعیه ها و بخش نامه ها از طریق انتشار در وب سایت، مجلات و نشریه های اتحادیه و یا کانال های ارتباطی موجود تحت نظارت اتحادیه.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *