خودروی موردبحث دارای رول کیج اضافی در بخش سرنشینان بوده و چراغهایی نیز روی سقف نصب شدهاند. روی هر گلگیر نیز کیفهای مخصوصی دیده میشوند.
مورگان بخش عقب این خودرو را دستکاری کرده تا فضایی ذخیرهای برای حمل دو لاستیک زاپاس فول سایز ایجاد شود. از این فضا میتوان برای حمل دو چمدان، جعبهابزار آلومینیومی و مخزن سوخت ۱۱ لیتری استفاده کرد.
پلاس فور CX-T بهمنظور بهبود پرفورمنس خود در خارج از جاده دارای سیستم تعلیق دوبل جناغی ارتقا یافته است که این امر باعث افزایش فاصله بین چرخ های روبرویی شده است. این خودرو همچنین از فنرهای EXE-TC سود میبرد. ارتفاع خودرو از سطح زمین نیز ۲۳۰ میلیمتر میباشد. به این موارد باید بوشهای سفارشی در سیستم تعلیق را نیز اضافه کرد که باعث دوام بیشتر این مجموعه میشوند.
فلاپ های ۵ تکه نیز از پانلهای بدنه محافظت میکنند. طراحی اگزوز نیز تغییر کرده و خروجیهای آن در کنارهها دیده میشوند که این امر روی زاویه فرار خودرو تأثیر مثبتی داشته است.
مورگان پلاس فور CX-T از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ب ام و استفاده میکند. این پیشرانه قدرت ۲۵۵ اسب بخاری دارد. شرکت موردبحث همچنین از دیفرانسیل عقب الکترونیکی x-Drive ب ام و با نرمافزاری سفارشی استفاده کرده است. سه حالت سواری جادهای، آل تراین و آل تراین ایکستریم وجود دارد که در دو حالت آخر باعث قفل ۴۵ و ۱۰۰ درصدی دیفرانسیل میشود.
کابین CX-T نیز دارای سقف سخت کامپوزیتی است که بین رول کیج های داخلی و خارجی جا میگیرد. از دیگر ویژگیهای کابین میتوان به محل قرار دادن گوشی یا دوربین، نگهدارنده نقشه جداشدنی و جعبه کمکهای اولیه اشاره کرد.