قطعات خودرو

شرایط فروش فوتون تونلند نیوفیس با قیمت قطعی ویژه نمایشگاه + جدول شهریور 1401

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، در این طرح جدید فروش قیمت فوتون تونلند نیوفیس با پیشرانه دیزلی یک میلیارد و ۱۰۹ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان بوده و در صورت خرید به صورت نقدی شامل تخفیف شده و به قیمت یک میلیارد و ۶۹ میلیون و ۲۶۵ میلیون تومان فروش می‌رسد. در مدل فروش نقدی خودرو پیکاپ دو دیفرانسل فوتون تونلند نیوفیس با موعد تحویل خودرو مهر ۱۴۰۱ مقرر شده است و در مدل فروش اقساطی فوتون تونلند نیوفیس، یک ماه پس از تکمیل فرایند مالی، تحویل خودرو انجام می شود. در مدل فروش اقساطی فوتون تونلند دیزلی، پیش پرداخت ۴۵۰ تا ۵۱۰ میلیون تومانی برای ثبت نام اعلام شده است.

 

جدول ﻃﺮﺡ ﻓﺮﻭﺵ نقد و اقساط ﭘﻴﻜﺎﭖ فوتون تونلند دیزلی نیوفیس

 

 

نام خودرو  قیمت مصوب شهریور ۱۴۰۱ (تومان)  خرید نقدی با تخفیف (تومان) پیش پرداخت اقساطی (تومان) تحویل خودرو
فوتون تونلند جدید دیزلی  ۱.۱۰۹.۲۶۵.۰۰۰  ۱.۰۶۹.۲۶۵.۰۰۰ 450 الی 510 میلیون مهرماه 1401

 

 

مشخصات فنی ﭘﻴﻜﺎﭖ فوتون تونلند دیزلی نیوفیس

 

این خودرو جدید با موتور دیزلی 2.8 لیتری توربو عرضه شده توان تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور را دارا است. توان تولید موتور دیزلی از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به چهار چرخ وارد می‌شود. البته مکانیزم تقسیم نیرو به نحوی طراحی شده که قدرت پیشرانه با ضرایب سنگین و سبک به چرخ‌های عقب و جلو انتقال می‌یابد.

فضای داخلی ماشین  جدید نیز تا حدودی بهبود پیدا کرده و مواردی مانند نمایشگر لمسی اطلاعات سرگرمی، فرمان مجهز به دکمه‌های کنترلی، صندلی با روکش چرم قهوه‌ای، صفحه آمپر دیجیتالی، تزئینات کرومی و … به داخل کابین خودرو اضافه شده است.

از نظر تجهیزات و امکانات ایمنی و فنی پیکاپ دو دیفرانسیل ایران خودرو دیزل دارای امکانات و تجهیزات مناسبی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی، سیستم ترمز ضدقفل ABS و EBD، آینه‌های بغل تاشو، ایربگ برای سرنشینان جلو، مسیریاب، اتولایت، چراغ روشنایی در روز، دوربین عقب، سنسور پارک عقب و غیره اشاره کرد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *