قطعات خودرو

تاریخ خودرو : لی پتی با پسرانش ریچارد پتی و موریس پتی مسابقه داد

لی پتی با پسرانش ریچارد پتی و موریس پتی مسابقه داد. در روز 12 مرداد ماه در سال 1339 خورشیدی برابر با روز 3 آگوست در سال 1960 میلادی، موریس پتی نخستین بازی خود در سری جام نسکار را در پیست سرعت دیکسیلند در بیرمنگام آلاباما انجام داد. در این رویداد موریس پتی با برادر بزرگ‌ترش ریچارد پتی و پدرش لی پتی رقابت می‌کرد و این تنها زمانی بود (اولین و آخرین باری) که این سه نفر در یک مسیر مسابقه رقابت می کردند. وقتی چکرز به پرواز درآمد، ریچارد پتی در جایگاه دوم و لی پتی پدر خانواده سوم شد. موریس پتی در جایگاه هشتم از خط پایان گذشت. موریس پتی بین سال‌های 1339 ش (1960 م) و 1343 ش ( 1964 م) در مجموع بیست و شش شروع مسابقه داشت. او ده بار رتبه برتر را در پایان مسابقات کسب کرد که برای نمونه بهترین مقام سوم حرفه‌ای را در پیدمونت اینترستیت فیرگراندز در اسپارتان.بورگ، کارولینای جنوبی در سال 1340 ش (1961 م) به دست آورد. در حالی که موریس پتی موفقیت زیادی در صندلی رانندگی و مسابقات نداشت. ، پدر، برادر و سایر رانندگان، به مهارت های مکانیکی او برای کسب موفقیت های خود، مدیون هستند.

آغاز ماجرای پدر و پسرها

لی پتی با پسرانش ریچارد پتی و موریس پتی مسابقه داد

لی پتی با پسرانش ریچارد پتی و موریس پتی مسابقه داد. در روز 12 مرداد ماه در سال 1339 خورشیدی برابر با روز 3 آگوست در سال 1960 میلادی، موریس پتی (Maurice Petty) نخستین بازی خود در سری جام نسکار (NASCAR) را در پیست سرعت دیکسیلند (Dixieland Speedway) در بیرمنگام (Birmingham) آلاباما (Alabama) انجام داد. در این رویداد موریس پتی با برادر بزرگ‌ترش ریچارد پتی (Richard Petty) و پدرش لی پتی (Lee Petty) رقابت می‌کرد و این تنها زمانی بود (اولین و آخرین باری) که این سه نفر در یک مسیر مسابقه رقابت می کردند. وقتی چکرز (checkers) به پرواز درآمد، ریچارد پتی در جایگاه دوم و لی پتی پدر خانواده سوم شد. موریس پتی در جایگاه هشتم از خط پایان گذشت.

موریس پتی و آشنایان

خانواده و رانندگان زیادی برای کسب موفقیت های خود، به مهارت های مکانیکی موریس پتی  مدیون هستند

موریس پتی بین سال‌های 1339 ش (1960 م) و 1343 ش ( 1964 م) در مجموع بیست و شش شروع مسابقه داشت. او ده بار رتبه برتر را در پایان مسابقات کسب کرد که برای نمونه بهترین مقام سوم حرفه‌ای را در پیدمونت اینترستیت فیرگراندز (Piedmont Interstate Fairgrounds) در اسپارتان.بورگ (Spartan.burg)، کارولینای جنوبی (South Carolina) در سال 1340 ش (1961 م) به دست آورد. در حالی که موریس پتی موفقیت زیادی در صندلی رانندگی و مسابقات نداشت. ، پدر، برادر و سایر رانندگان، به مهارت های مکانیکی او برای کسب موفقیت های خود، مدیون هستند.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *