قطعات خودرو

شورولت کامارو ۱۹۶۹ بازسازی شده، ترکیبی زیبا از استایل کلاسیک و افزایش قدرت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، شورولت کامارو ۱۹۶۹ یکی از خاطره‌انگیزترین خودروهای عضلانی آمریکاست و به تازگی نمونه‌های جذاب از آن نظر ما را جلب کرده است. قرار دادن یک پیشرانه مدرن در خودرویی کلاسیک شاید باعث تولید محصولی به اصطلاح رستومود شود اما پکیجی کامل نخواهد بود.

 

برای رسیدن به بالاترین سطح باید بیشتر پیش بروید و این همان اتفاقی است که برای این شورولت کامارو رخ می‌دهد. پیشرانه LSX توئین توربوی زیر کاپوت این خودرو تنها بخشی از پکیج باورنکردنی‌ای است که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

فروشنده این خودرو می‌گوید پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری کامارو قدرت ۷۰۰ اسب بخاری را در چرخ های عقب ارائه می‌کند که دلیل آن وجود دو توربو و اینترکولر هوا به هواست. این پیشرانه قدرت خود را از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی شرکت ترمک به چرخ ها می‌فرستد. برای توقف این خودرو نیز سیستم ترمز ویلوود وجود دارد که از کالیپرهای شش پیستوه در جلو و روتورهای سوراخ‌دار در هر چهار گوشه سود می‌برد.

 

 

 

این شورولت کامارو ۱۹۶۹ در سیستم تعلیق رایدتک و رینگ‌های فورج کاری شده و سه‌تکه COR استفاده می‌کند. به این موارد باید لاستیک‌های میشلین پایلوت سوپر اسپرت را نیز اضافه کرد. بخش اعظم بدنه تغییر نکرده اما برخی اصلاحات در آن صورت گرفته‌اند که شامل کاپوت فیبر کربنی، چراغ‌های LED جلو و عقب و اسپویلرهای جلو و عقب است. رنگ بدنه خاکستری شارک نیز ترکیبی عالی با رینگ‌های دو رنگ به وجود آورده است.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *