جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

نگاهی به هویت بصری و نشان تجاری ویرا دیزل در نمایشگاه خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، جمعی از کارشناسان و فعالان بازار سرمایه با انتشار نامه‌ای به سران قوا نسبت به برخی اقدامات علنی گروهی علیه شفاف‌سازی معاملات در صنعت خودرو و جلوگیری از حذف رانت و قیمت‌گذاری دستوری هشدار دادند و اعلام کردند: قیمت‌گذاری دستوری ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی رانت نصیب ویژه‌خواران کرده است. ویرا دیزل به عنوان زیر مجموعه گروه صنعتی ماموت به تازگی و در حاشیه نمایشگاه خودرو تبریز از نشان تجاری خود رونمایی کرد.

 

 

طراحی جدید لوگوی ویرا دیزل حاصل تلاش‌های حسین وفایی از طراحان بنام و معروف ایران است که با مدرک طراحی خودرو از تورین ایتالیا فارق‌التحصیل شده و از دیگر فعالیت‌های وفایی می‌توان به طراحی لوگو جدید کرمان موتور اشاره کرد.

 

 

حسین وفایی در حاشیه مراسم رونمایی از لوگو و هویت جدید برند ویرا دیزل در نمایشگاه تبریز از همکاری موفقیت آمیز خود با گروه صنعتی ماموت و زیر مجموعه تجاری ویرادیزل گفت و افزود: با توجه سابقه گروه صنعتی ماموت در خصوص استفاده از المان‌های حیوانات (ماموت) به عنوان لوگو، در ویرا دیزل نیز از کرگدن برای طراحی لوگو جدید الهام گرفتیم و المان‌های بدنی این حیوان زیبا و قدرتمند پتانسیل بالایی برای استفاده در طراحی نشان و لوگوی خودروهای سنگین دارد.

 

 

ممکن است که در نگاه اول متوجه الهام از فیزیک کرگدن در طراحی این لوگو نشوید زیرا لوگوی جدید ویرا دیزل ترکیبی از المان‌های حیوان کرگدن و حرف V لاتین است و در نتجه نهایی آن یک نشان تجاری مینیمال و زیباست که بر سینه محصولات ویرادیزل نقش بسته است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار