قطعات خودرو

حضور سید احمد طباطبایی در شهرستان خوی

 

سید احمد طباطبایی عضو هیات مدیره اتحادیه در راستای وعده هیات مدیره برای کمک هرچه سریعتر به شهرستان خوی از طرف اتحادیه لوازم یدکی خودرو به شهرستان خوی سفر کرد و از وضعیت شهر خوی و روستاهای تابع بازدید به عمل آورد.

به گزارش قطعات خودرو، سید احمد طباطبایی با اشاره به سطح رسیدگی به مردم گفت: هرچند از نظر برودت هوا شهرستان خوی بسیار سرد است و مردم از نظر روانی و اضطراب در شرایط نامطلوبی هستند اما از نظر ارسال چادر به شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته و چادر در میان مردم توزیع شده است.

وی با اشاره به حجم خسارت‌ها گفت: خانه‌هایی که به صورت اصولی ساخته شده بودند کمتر آسی دیده است و بیشترین آسیب در نقاط محروم و روستای پیرورق بوده و فقرای منطقه به شدت در شرایط بدی قرار دارند.

عضو هیات مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو با اشاره به کمک‌های صنف به خبرنگار قطعات خودرو گفت: بیش از 600 میلیون تومان از سوی اعضای اتحادیه جمع آوری شده که برای خرید پتو، بخاری برقی و چادر استفاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه با افرادی در منطقه ارتباط صمیمی دارد گفت: با توجه به صنف خیر لوازم یدکی همواره در کنار مردم بوده‌ایم و از سوی گروه امداد صنف این آمادگی وجود دارد در صورت خرابی مدارس برای ترمیم یا بازسازی مدارس یا برخی خانه‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

سید احمد طباطبایی در پایان گفت: صنف لوازم یدکی خودرو در بلایای طبیعی مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن با جمع آوری کمک خیرین صنف در کنار مردم بوده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *