اولین مدلی که قرار است به بازار عرضه شود، نسل جدید شاسی‌بلند کانتری‌من است که زمستان آینده به بازار خواهد آمد. کانتری‌من جدید نسبت به نسل کنونی بزرگ‌تر است تا بتواند با شاسی‌بلندهای بنز و آئودی رقابت کند. خودرو از نظر فنی با ب‌ام‌و X۱ مشترک است و فعلا هم با قوای الکتریکی و هم با موتور بنزینی ساخته می‌شود.پس از کانتری‌من، نسل جدید هچ‌بک مشهور مینی با نام کوپر به بازار عرضه می‌شود.

 

 

فرم خودرو تغییر چندانی نکرده، اما جادارتر خواهد بود. مدل الکتریکی کوپر جدید باتری بهتری دارد و با هر بار شارژ تا ۳۸۶ کیلومتر حرکت می‌کند. این خودرو برای مدتی با موتور بنزینی هم ساخته می‌شود.پس از کوپر، مینی در سال ۲۰۲۵ یک شاسی‌بلند کوچک به بازار عرضه خواهد کرد که نامش ایس‌من (Aceman) است و تنها با موتور الکتریکی ساخته خواهد شد.

 

 

ظاهر خودرو با الهام از کانسپتی با همین نام طراحی شده و مینی پیش‌بینی می‌کند پرفروش‌ترین مدلش شود. قرار است ایس‌من در چین تولید شود و مینی امیدوار است بتواند با آن مشتریان زیادی در چین پیدا کند.

 

مینی می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ سهم خودرو‌های الکتریکی‌ از کل فروش کارخانه به ۵۰درصد افزایش یابد. در‌حال‌حاضر سهم تنها مدل الکتریکی مینی ۱۵درصد کل فروش است.

 

 

کارخانه انگلیسی مدل‌های تقویت‌شده‌ای از این سه مدل را هم در دست تولید دارد. استفانی ورست، که یک سال است به مدیریت کارخانه منصوب شده، می‌گوید مینی قصد ندارد سود خود را با افزایش تولید بیشتر کند و تمرکزش بر فروش خودرو با قیمت بالاتر است. خانم ورست می‌گوید هدف کارخانه رسیدن به حجم تولیدی مشابه با پورشه و لندروور است.