قطعات خودرو

قیمت کشنده های تک محور و جفت محور شرکت فردا دیزل اعلام شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت فردا دیزل به عنوان خودروساز جدید در عرصه خودروهای تجاری و سنگین، قصد دارد کشنده‌های تک‌محور اتوماتیک و جفت‌محور دستی را وارد بازار کند.

 

کشنده‌های فردا دیزل از قوی‌ترین محصولات در کلاس خود بوده و به موتورهای 550 و 560 اسب بخاری با گشتاور بالای 2500 نیوتن متر مجهز شده‌اند. این خودروها به فناوری‌های نوینی همچون ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط‌خوان، اخطار برخورد از جلو و غیره مجهز هستند.

 

جعبه‌دنده کشنده‌ها از نوع 12+4 سرعته بوده و در مدل تک‌محور اتوماتیک از جعبه‌دنده ZF به همراه اینتاردر استفاده شده است. مدل جفت‌محور دارای جعبه‌دنده دستی کمپانی فست می‌باشد.

 

ظرفیت باربری مدل تک‌محور 45 تن و مدل جفت‌محور 60 تن اعلام گردیده است. امکانات رفاهی و ایمنی متعددی نیز در این محصولات وجود دارد. امکاناتی مانند کولر درجا، بخاری درجا، گرمکن آینه ها، استاندارد ADR، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی، کروز کنترل، کامپیوتر سفری، سنسور نور، صندلی بادی، تعلیق بادی (تنها در نمونه تک محور)، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، گرمکن باک و موتور و… در این محصولات فردا دیزل دیده می شوند.

 

بر اساس اطلاعیه اخیر شرکت، قیمت مدل تک‌محور اتوماتیک 4 میلیارد و 900 میلیون تومان و قیمت مدل جفت‌محور دستی 4 میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام شده است.

 

جدول قیمت محصولات کشنده فردادیزل شهریور

 

نام محصول مدل قیمت قطعی ( تومان)
فردا دیزل تک محور اتوماتیک 1402 ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا دیزل جفت محور دستی 1402 ۴,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *