قطعات خودرو

خودرو پلاگین هیبریدی دانگ فنگ E5 محصول جدید گروه بهمن در راه بازار

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، برند BM Cars در حال آماده‌سازی محصول جدیدی به نام کراس اور جدید و پلاگین هیبریدی دانگ فنگ E5 برای ورود به بازار ایران است. این خودروی جدید که از محصولات گروه بهمن محسوب می‌شود، در حال حاضر در شهرک آزمایش قرار دارد و کارهای اولیه گذراندن استانداردها و آزمایش‌ها بر روی آن انجام می‌شود. به نظر می‌رسد مراحل اداری واردات این خودرو نیز با سرعت در حال انجام است و به زودی شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

 

دانگ فنگ فنگون E5 یکی از جدیدترین محصولات شرکت خودروسازی دانگ فنگ موتور چین است که در سال 2022 معرفی شده و تولید آن از اوایل سال 2023 آغاز گردیده است. این خودرو که در رده خودروهای شاسی بلند قرار می‌گیرد، با موتوری هیبریدی و قابلیت حرکت در حالت تمام برقی، یکی از پیشرفته‌ترین محصولات این شرکت به شمار می‌رود.

 

طراحی ظاهری فنگون E5 الهام گرفته از خودروهای لوکس و گران‌قیمت اروپایی است و دارای خطوط ظریف و زیبایی است که حس شیک و مدرن بودن را القا می‌کند. ابعاد این خودرو نسبتاً بزرگ است و در نسخه 7 سرنشینه آن، فضای کافی برای حمل مسافر وجود دارد.

 

از لحاظ فنی، قلب تپنده فنگون E5 را یک موتور بنزینی توربوشارژ 1.5 لیتری به همراه یک موتور الکتریکی تشکیل می‌دهد که در مجموع 176 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن 2.9 ثانیه و حداکثر سرعتش 180 کیلومتر بر ساعت است. مهم‌تر از همه اینکه برد حرکت ترکیبی این خودرو به 1150 کیلومتر می‌رسد که بسیار فراتر از سایر خودروهای هیبریدی مشابه است.

 

داخل کابین فنگون E5 نیز طراحی مدرن و استفاده از مواد با کیفیت و صندلی‌های گرمایشی و آسایش‌بخش، فضایی دلنشین و لوکس را برای سرنشینان فراهم کرده است. با توجه به ویژگی‌ها و امکانات پیشرفته این خودرو، انتظار می‌رود ورود آن به بازار ایران با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان به خودروهای هیبریدی مواجه شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *