قطعات خودرو

اکسپو ۲۰۲۰| کانادا، مهاجرت، پرنده‌های کیارستمی و انقراض

اکسپو ۲۰۲۰ - کانادا

پاویون کانادا در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی، داستان متفاوتی دارد. از نصب تعاملی که هیات ملی فیلم این کشور تدارک دیده‌اند و پرندگانی که شاید برای خیلی‌ها خاطره‌ی پرنده‌ها و سفید برفی‌های عباس کیارستمی را تداعی ‌کند، تا قصه‌ی این روزها، مهاجرت به این سرزمین؛ و همه‌ی آنچه زیبایی‌ست و دارد در زمین تمام می‌شود.

غرفه کانادایی در نمایشگاه ۲۰۲۰ دوبی منعکس کننده مناظر و اکوسیستم‌های در معرض خطر است، تلفیقی از اقتصاد و سرمایه‌گذاری، محیط زیست، مهاجرت و البته هنر، با چشم‌اندازی شاعرانه از آینده‌ای نامعلوم.

همین موضوع مهاجرت، بسیاری از بازدیدکنندگان را به پاویون کانادا می‌کشاند. در بین آنها گفته می‌شود ایرانی‌ها پرشمارترند.

هدف طراحان پاویون کانادا، ایجاد پلی بین دو فرهنگ کانادایی با بهره‌گیری از مناظر این کشور و ترکیب با عناصر و اشکال معماری و عربی بوده است.

این غرفه عملکرد کانادا را در بخش‌هایی مانند فناوری، هوافضا، هوش مصنوعی، آموزش و گردشگری، به عنوان بستری برای ارتباطات تجاری و بین‌المللی، عرضه کرده است. علاوه بر این‌ها نمایش پیشگامی این کشور در بخش‌های کلیدی، از جمله روباتیک، آموزش، دیجیتالی‌شدن، پزشکی از راه دور، فناوری پاک، کشاورزی، علوم بهداشتی، هوافضا را نمایش می‌دهد.

معماری پاویون تاسیساتی را که منعکس‌کننده تخریب زیستگاه از طریق «فسیل» و افزایش آگاهی از تهدیدهای اکوسیستم‌های سراسر جهان است.

نشانه، اثر یا ردپا عنوان یک نصب تعاملی است که هیات ملی فیلم کانادا اجرا کرده است.

 ردپا که بر اساس ایده ناپدید شدن قریب الوقوع مناظر طبیعی و گونه‌های زنده ایجاد شده است، تجربیات همه جانبه و تعاملی را برای تأکید بر ارزش گفت‌وگوی بین انسان و طبیعت ارائه می‌دهد.

پرندگانی که شاید برای خیلی‌ها خاطره‌ی پرنده‌ها و سفید برفی‌های عباس کیارستمی را تداعی ‌کند

این مجموعه هنری مجموعه‌ای از هشت جعبه است که همه در مقیاس انسانی ساخته شده‌اند: جواهر، نزدیکی، یادبود، فراموش شده، صندلی، گردهمایی، محراب و آگاهی.

اکسپو ۲۰۲۰ - کانادا

این جعبه‌ها، که در مرکز و در سالن ورودی غرفه کانادا قرار گرفته‌اند، بازدیدکنندگان را دعوت می‌کند تا در مورد ناپدید شدن قریب الوقوع بخش‌های بزرگی از محیط زیست انسان تامل کنند.

هر جعبه «غرفه» کوچک خود را تشکیل می‌دهد که زمینه‌ی گفت‌وگو و حضور اجتماعی است. حس شگفتی ایجاد می‌کند، احساس وابستگی عاطفی را بر می‌انگیزد و مشارکت جمعی و فردی را تشویق می‌کند.

اکسپو ۲۰۲۰ - کانادا

نصب تعاملی TRACES برای عموم آزاد است و مشروط به اقدامات بهداشتی COVID-19 است که توسط مقامات محلی در دوبی وضع شده است.

اکسپو ۲۰۲۰| بی‌حرف و کلمه اتریش هوا را هم ترسیم کرد

برنامه‌ی کانادایی در اکسپو ۲۰۲۰

رویکرد کانادا به اکسپو ۲۰۲۰ دوبی با الهام از ارزش‌های اصلی در تنوع، شمول، حقوق بشر و برابری جنسیتی به عنوان پایه‌ای برای ایجاد کشوری مرفه و فراگیر با توانایی و قصد ارائه راه حل برای چالش‌های جهانی، طراحی شده است.

ارتباطات جهانی

سالن تجاری و تراس سرمایه‌گذاری در کانادا به عنوان محل ملاقات رهبران تجارت بین‌المللی برای ارتباط با شرکت‌ها و سهامداران کانادایی عمل می‌کند.

مقصد: کانادا

 اکسپو ۲۰۲۰ دوبی فرصتی برای معرفی کانادا به عنوان مقصدی انتخابی برای بازدید، تحصیل، سرمایه‌گذاری، تجارت و مهاجرت است.

برنامه‌های که شامل کسب‌وکار، جذب سرمایه‌گذاری و مؤلفه‌های فرهنگی می‌شود، در غرفه کانادا در طول 173 روز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی ارایه خواهد شد.

پاویون کانادا با بودجه ۱۳.۸ میلیون دلار توسط دولت این کشور در زمینی به مساحت کمتر از ۱۴۰۰ متر مربع احداث شده است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است