قطعات خودرو

معرفي بزرگ‌ترين مركز كارشناسی خودرو در يك نمايشگاه

در اين‌باره وحید عبدی – مدیرعامل شرکت تعاونی تعمیرکاران خودرو تهران و مجری این نمایشگاه – به خبرنگار قطعات خودرو توضيح داد: یکی از اهداف اين نمايشگاه تخصصي آن است که بزرگترین و مجهزترین مرکز کارشناسی خودرو را به تعمیرکاران معرفی کند، هدف ديگر این است که قسمتی از قطعات مورد تایید اتحادیه كه روی آن‌ها فعالیت می‌کند در نمایشگاه به مکانیک‌ها معرفي شود.

وي با بيان اين‌كه این نمایشگاه نسبت به موارد مشابه تفاوت‌هايي دارد، گفت: در نمایشگاه‌های دیگر، غرفه‌هایی درنظر گرفته مي‌شود، اما در این نمایشگاه، استندها و ویترین‌هایی را قرار داده‌ایم که محصولات در آن‌ها ارائه مي‌شوند. اين ويترين‌ها در یک فضای مسطح قرار دارند و محصولات در آن‌ها چیده شده‌اند.

عبدي با اشاره به اين‌كه اين نمايشگاه در فاز نخست، برای بازدید عموم برگزار نشده است، اظهار كرد: با نمايندگان اتحادیه‌هایی که در صنف خودرو فعالیت می‌کنند مانند خدمات، کارواش، صافکار، نقاش، مکانیک و … هماهنگی‌های لازم به‌عمل آمده تا برای بازدید به نمایشگاه بیایند. در فاز بعدي كه با فاصله چندماه برگزار مي‌شوند، قطعات خودروهای کلاسیک و مکانیک‌هايي که بازسازی خودروهای کلاسیک را انجام می‌دهند به نمایشگاه می‌آیند، در فاز دیگر هم ایونت‌هايي برای مثلا خودروهای بنز یا بی‌ام‌و و خودروهای اسپرت‌شده برگزار می‌شوند. فازها بعدي از حالت تخصصی خارج مي‌شود و به‌صورت عمومی برگزار خواهد شد.

او همچنين گفت: بخش دیگر نمایشگاه که جذابیت آن را بیشتر می‌کند، حدود 25 خودروي کلاسیک هستند که برای بازدید گذاشته شده‌اند، توضیح‌هايي هم درباره هريك از این خودروها داده می‌شود.

وي با بيان اين‌كه فازهاي بعدي نمایشگاه در مدت کوتاه‌تر چند روزه برگزار خواهند شد، درباره نخستين نمایشگاه شرکت تعاونی تعمیرکاران خودرو تهران، گفت: محل برگزاری نمایشگاه کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج است؛ چون نمایشگاه به‌صورت تخصصی برگزار می‌شود و مسافت هم دور است، کسانی که بخواهند به نمایشگاه بروند باید ثبت نام کنند، سپس تیم ما با آن‌ها تماس می‌گیرد و زمانی را براي بازديد با آن‌ها هماهنگ می‌کند. سپس از مبدا كه اتحادیه تعمیرکاران خودرو است، ماشینی آن‌ها را به نمایشگاه می‌برد و برمي‌گرداند.

عبدي توضيح داد: افراد برای ثبت نام باید به شماره تلفن 09195086808 پیامک بفرستند تا برای بازدید در ساعت و روزی مقرر، هماهنگی‌هاي لازم انجام شود. در واقع، ما برای آن‌که در شرایط کرونا در نمایشگاه ازدحام ایجاد نشود و بازدید برنامه‌ریزی‌شده باشد، از افراد ثبت نام مي‌كنيم. ساعت برپايي نمایشگاه هم از 9 تا 12 است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *