قطعات خودرو

نمايشگاه خودرو و قطعات وابسته در كرمانشاه برگزار خواهد شد

نمايندگان شركت‌های توليدكننده قطعات یدکی خودرو و صنایع وابسته می‌توانند در اين نمایشگاه حضور یابد.

ثبت نام برای شركت در نمایشگاه يادشده نيز از ۲۰ اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

علي آزادي – مدير اجرايي اين نمايشگاه – به خبرنگار قطعات خودرو توضيح داد: نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته با هدف برقراری ارتباط بین تامین‌کننده‌های قطعات و شرکت‌های تولیدی و همچنين مصرف‌كنندگان برگزار می‌شود.
او درباره شركت‌كنندگان در نمايشگاه، گفت: با ایران‌خودرو و سایپا مذاکراتی داشته‌ایم و احتمالاً نمایندگانی از آن‌ها در نمایشگاه کرمانشاه حضور می‌یابند. ما از طریق پیامک به شركت‌های تخصصی درباره نمايشگاه اطلاع‌رسانی كرده‌ايم و به متقاضياني كه با ما تماس مي‌گيرند اطلاعات نمایشگاه را ارائه مي‌كنيم.

مراحل بعد هم شامل جانمایی واریز وجه است كه ابتدا مبلغی به‌صورت پیش‌پرداخت گرفته می‌شود و یک هفته قبل از برپايي نمایشگاه، پرداخت‌ها کامل می‌شود.
مدير اجرايي نمايشگاه خودرو و قطعات وابسته كرمانشاه استقبال از اين نمايشگاه را بهتر از سال گذشته دانست و اظهار كرد: امسال نسبت به سال گذشته که درگیر کرونا بودیم، استقبال به نسبت خوب بوده است. نسبت به دو سال قبل هم جهشی در ثبت نام متقاضیان در این مدت داشته‌ایم.
او اضافه كرد: اولویت برای حضور در نمایشگاه با تولیدکنندگان قطعات خودرو است، البته واردکنندگان قطعات خودرو و صنایع هم می‌توانند در نمایشگاه شرکت کنند، اما اولويت با توليد داخلي است.
ساعت بازديد از اين نمايشگاه كه در محل دائمی نمایشگاه‌های كرمانشاه (پارك شاهد) برگزار مي‌شود 15 تا 20 خواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *