قطعات خودرو

نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» فرصتی برای همگرایی همه تشکل‌های مرتبط با قطعات خودرو

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» با انتقاد از این که حتی نمایشگاه‌های تخصصی فقط با اهداف تجاری برگزار می‌شوند؛ گفت: «پویایی و پایایی بازار لوازم یدکی خودرو با عرضه قطعات تولید داخل  و ارتباط بین تولید کنندگان، بازرگانان، توزیع‌کنندگان قطعات خودرو و تعمیر کاران خودرو از جمله اهداف نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» است.» وی افزود: «امیدواریم در پی این نمایشگاه، تشکل فراگیری بین اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی به وجود بیاید.»

 

بیشتر بخوانید: درباره نمایشگاه اتومکانیک سپاس

 

حسن بشارت‌نیا، رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو درباره زمان و تعداد غرفه‌های نمایشگاه گفت: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» از 8 تا 11 تیرماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه حدود 60 تا 70 غرفه را در بر خواهد گرفت و پیش‌بینی ما این است که تولیدکنندگان، بازرگانان، فروشندگان تجهیزات تعمیرگاهی و فعالان شبکه توزیع قطعات خودرو در این نمایشگاه شرکت داشته باشند. بازدیدکنندگان از نمایشگاه نیز اغلب کارشناسان و فروشندگان قطعات خودرو و تعمیرکاران خودرو خواهند بود.

 

 

نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» تجارت محور نیست

 

 

وی با بیان اینکه ماهنامه قطعات خودرو به عنوان رسانه تخصصی قطعات خودرو کشور و تعاونی تعیمرکاران خودرو (فاوا) برگزاری نمایشگاه را مدیریت خواهند کرد، تصریح کرد: برای اولین بار در ایران قرار است همه اتحادیه‌های خودرویی با همکاری انجمن‌های خودرویی از جمله انجمن همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان کشور، انجمن لنت ترمز و کلاچ، انجمن فیلتر و انجمن خدمات پس از فروش، نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» را برگزار کنند. به همین جهت از ماه‌ها قبل هماهنگی‌های لازم آغاز شده است.

 

 

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» درباره هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: باید اشاره کنم نمایشگاه‌های قطعات خودرو داخلی معمولا توسط شرکت‌های نمایشگاهی برگزار شده‌اند و هدف آنها درآمدزایی است و به طور طبیعی این نمایشگاه‌ها نمی‌توانند رضایت فعالان و مدیران صنعت قطعات خودرو را به همراه داشته باشند.

 

 

تشکل فراگیر میان اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی

 

 

 

 

مدیر مسئول نشریه قطعات خودرو درباره اهداف تخصصی این نمایشگاه توضیح داد: ما به عنوان تولیدکننده‌ها، توزیع‌کننده‌ها، اتحادیه‌ها و انجمن‌های تخصصی خودرویی؛ اهداف مشخصی را پیگیری می‌کنیم. از جمله این اهداف می‌توان به توسعه بازار لوازم یدکی خودرو، تعمیق مصرف قطعات ساخت داخل در بازار، ارتباط بین گروه‌ها و تشکل ها و فعالان و ذی‌نفعان تولید، بازرگانی، توزیع قطعات خودرو و تعمیرکاران خودرو اشاره کرد. از دیگر اهداف ما این است که فعالان این زنجیره بتوانند خدمات کامل و درستی را به مصرف کننده نهایی ارائه دهند و از شغل و کسب و کار خودشان، حمایت کنند. امیدواریم خروجی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» همگرایی قابل توجه و ارزشمندی را برای اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و صنایع خودرویی ایجاد کند.

 

بیشتر بخوانید: برگزاری نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» گامی در جهت ارتقای کالای وخدمات با کیفیت است

 

 

حسن بشارت‌نیا ضمن تاکید بر ایجاد تشکل فراگیر میان اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی اظهار کرد: در این نمایشگاه، همایشی برگزار خواهیم کرد و اهداف اصلی و کلی نمایشگاه یعنی همگرایی را در این همایش دنبال خواهیم کرد. امیدواریم در پی این نمایشگاه، تشکل فراگیری بین اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی به وجود بیاید. همزمان بنا داریم از شیوه نامه و منشور حقوق صاحب خودرو در موضوع تعمیر خودرو نیز رونمایی کنیم.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *