قطعات خودرو

قطع برق و ۱۵ مورد حبس در آسانسور در پی وزش باد شدید و باران گِل آلود در یاسوج

به گزارش«قطعات خودرو»:

وزش باد شدید و باران گِل آلود در سطح شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قطعی برق در برخی مناطق و ۱۵ مورد محبوس شدن در آسانسور را در پی داشت.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر وارد آمدن خسارت ناشی از وزش باد شدید در سطح این استان نداشته‌ایم.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: وزش باد شدید و باران آلوده و گِل آلود منجر به قطعی برق در برخی مناطق شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

همچنین هاشم یوسفی، رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: به علت قطعی برق ناشی از وزش باد شدید و باران گل آلود، در شهر یاسوج ۱۵ مورد محبوس شدن در آسانسور به ما گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به کمبود نیرو و خودرو برای عملیات به صورت نوبتی و مقطعی مأموریت‌های گزارش شده را انجام داده‌ایم، البته از ظرفیت نیروهای استراحت آتش‌نشانی نیز استفاده کرده‌ایم.

یوسفی با بیان اینکه سقوط درخت و سایر موارد در سطح شهر یاسوج نداشته‌ایم، اظهار کرد: یک مورد سقوط تیر برق در روستای «سرآبتاوه» آتش‌نشانی گزارش شده که خسارات قطعی کابل برق را در پی داشته است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *