قطعات خودرو

بایدن: جنگ‌های جهانی به اندازه کرونا تلفات نداشتند

به گزارش «قطعات خودرو»:

به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، با حضور در مرکز کنترل بیماری‌های این کشور، به روند ابتلا مردم آمریکا به ویروس کرونا و تلفات ناشی از آن اشاره کرد و گفت: شمار تلفات ویروس کرونا در کشور ما بسیار بیشتر از شمار کشته شدگان در زمان جنگ‌های جهانی اول و دوم و جنگ ویتنام و حملات یازدهم سپتامبراست.

بایدن با بیان اینکه موضوع همه گیری ویروس کرونا از ابتدا من را تحت تاثیر قرار داده بود، گفت: در این بحبوحه بسیاری از شهروندان جان خود را از دست داده بودند و من تماس‌های مختلفی از شهرداران داشتم. بعنوان مثال شهردار دیترویت طی تماسی که با من داشت، گفت؛ شما از موضوعاتی که پیش از ریاست جمهوری شما رخ داده است، مطلع نیستید.

وی در این راستا تصریح کرد: ما با مقامات پیشین مشکلات بسیاری داشتیم تا بتوانیم این موضوع را بررسی و حل کنیم.

رئیس جمهور آمریکا با تاکید بر اینکه ما تنها با آگاهی و سرعت عمل قادر به متوقف کردن ویروس کرونا هستیم، گفت: ما مدت‌ها بود که از دانش صحبتی به میان نمی‌آوریم و حال خوشبختانه دانش به جایگاه خود بازگشته است.

بایدن ادامه داد: من پیش از ریاست جمهوری و حتی پس از آن نیز بار‌ها اعلام کرده ام که مردم باید در جهت علم و دانش حرکت کنند.

تا کنون ۵۳۵ هزار و ۲۷۰ نفر از مردمان آمریکا جان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

از سوی دیگر آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا نیز از انتشار گسترده کرونای انگلیسی در این کشور خبر داد و گفت: گونه انگلیسی کرونا به سرعت در حال انتشار در آمریکاست و میزان سرایت و احتمالا مرگبار بودن آن نیز بسیار بالاتر است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است