قطعات خودرو

تحول و قدرت گرفتن صنف، در گرُوِ هیئت مدیره مقتدر و پویا

فروشنده لوازم یدکی موتورهای کامینز ماشین‌های راهسازی در گفت‌وگو با قطعات خودرو:



به اعتقاد “علیرضا بهانسته” که عضو هیئت مدیره پاساژربیعی،مدیریت فروشگاه دیزل گسترش، تامین کننده وفروشنده لوازم یدکی راهسازی و موتورهای کامینز است، تحول و قدرت گرفتن یک صنف در گرُوِ یک اتحادیه قوی و مقتدر و در راس آن یک هیئت مدیره متفکر و پویا است.
وی با اشاره به نقش اتحادیه ها در کشور می‌گوید: اتحادیه یعنی مجموعهِ انتخابی از سوی یک صنف به عنوان نماینده برای ارتباط با اتاق اصناف و ارائه دستورات و قوانین وضعی از سوی اتاق به صنف، اما آنچه به نظر می‌رسد تا کنون در اتحادیه‌ها بیشتر ارتباط ها یک طرفه بوده و از سوی اتاق به صنف‌های مربوطه فقط برای اعلام اوامر و قانون‌ها بوده است.
بهانسته ادامه می‌دهد: به عنوان یک عضو کوچک از صنف بزرگ فروشندگان لوازم یدکی ماشین‌آلات راهسازی که شامل بیش از 9 هزار عضو می‌شوند انتظار دارم هیئت مدیره جدید اتحادیه پُل ارتباطی دو طرفه بین اتاق اصناف و اعضای صنف باشد تا علاوه بر اعلام فرامین مافوق به صنف، ضعف‌ها و مشکلات و همچنین درخواست‌های این مجموعه بنیادی که نقش اساسی ومهمی در تمامی امور کشور از ترابری تا عمرانی و معدنی و پزشکی و … دارند را به سمع و نظر مسئولان مربوطه برساند.
به گفته فروشنده لوازم یدکی موتورهای کامینز ماشین‌های راهسازی سکان هدایت اتحادیه باید به دست افراد کاردان، لایق، باسواد، باتجربه، پویا، عاقل، منصف، دلسوز و از همه مهمتر فداکار و قابل اعتماد سپرده شود تا از حقوق تک‌تک اعضا و فروشگاه داران دفاع کرده و با بکارگیری تکنیک‌ها و تاکتیک‌های به‌روز و علمی موجب رشد و شکوفایی علمی و عملی مجموعه شود.
بهانسته با آرزوی توفیق برای داشتن اتحادیه‌ای مقتدر و توانا ادامه می‌دهد:

من مانند دیگر اعضا آرزوی موفقیت برای هیئت مدیره‌ای فارغ از هر نوع باند بازی را دارم و امیدوارم افرادی شایسته و لایق با تصدی این سِمَت برای اعضای صنف دلسوز و خادم بوده تا بعد از سالها بتوانیم جایگاه این صنف را در کشور به مکان اصلی خود ارتقاء دهیم.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است