قطعات خودرو

تسلا با تخفیفات جدید

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای‌اقتصاد شرکت تسلا به طور موقت – تا ۲۹ فوریه – قیمت برخی از خودروهای مدل Y خود را در ایالات‌ متحده کاهش داده است.

تسلا قیمت خودروهای دیفرانسیل عقب مدل Y و برد بلند مدل Y را به ترتیب به ۴۲هزار و ۹۹۰دلار و ۴۷هزار و ۹۹۰دلار کاهش داد که نشان‌دهنده تخفیف ۲.۳ و ۲درصدی نسبت به قیمت‌های قبلی است. قیمت مدل Y پرفورمنس و سایر مدل‌ها بدون تغییر باقی مانده است.
تسلا در وب‌سایت خود اعلام کرد که قیمت‌های مدل‌های دیفرانسیل عقب و دوربرد مدل Y جدید برای تحویل تا ۲۹ فوریه کاهش می‌یابد. طبق اعلام تسلا، این قیمت در اول مارس ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر افزایش خواهد یافت. تسلا ماه گذشته قیمت خودروهای مدل Y خود را در آلمان کاهش داد، زیرا تولید در کارخانه برلین به دلیل کمبود قطعات پس از اختلال در حمل‌ونقل دریای سرخ متوقف شد. تسلا همچنین در ماه ژانویه، نسبت به رشد فروش کمتر در سال جاری، هشدار داد. این شرکت بر تولید نسل بعدی خودروی الکتریکی خود با نام رمز «Redwood» تمرکز دارد. انتظار می‌رود آخرین کاهش قیمت‌ها بر حاشیه‌های تسلا تاثیر بگذارد زیرا جنگ قیمتی که بیش از یک سال پیش آغاز شده بود، آسیب دیده است. تسلا در حال آماده شدن برای رقابت گسترده با تعداد فزاینده‌ای از خودروهای برقی ارزان‌قیمت مانند خودروهای بی‌وای‌دی چین است که در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ از تسلا به عنوان برترین سازنده خودروهای برقی جهان پیشی گرفت. براساس گزارش رویترز، ارزش سهام تسلا در سال جاری تاکنون ۲۲.۱درصد کاهش یافته است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *