قطعات خودرو

تصادف زنجیره‌ای دراتوبان قزوین- زنجان با ۴۷ مصدوم و ۳ فوتی/ادامه برف و کولاک در قزوین

به گزارش«قطعات خودرو»:

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: تصادف زنجیره‌ای آزادراه قزوین- زنجان به علت بارش برف و کولاک شدید رخ داده که تاکنون ۴۷ مصدوم و سه فوتی داشته است، این مأموریت ادامه دارد و به طور قطع به تعداد مصدومین نیز اضافه می‌شود.

سهیل سلطانی با اشاره به تصادف زنجیره‌ای اتوبان قزوین – زنجان تصریح کرد: عصر روز  ۲۲ اسفند ماه طی یک تماس تلفنی با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین از  تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قزوین – زنجان یک کیلومتری محدوده ضیاءآباد اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین اظهار کرد: این حادثه به علت بارش برف و کولاک شدید از ساعت ۱۶:۵۸ آغاز شده و هنوز (ساعت ۲۳) نیز مأموریت ادامه دارد و به تعداد مصدومین نیز اضافه می‌شود.

وی تأکید کرد: پس از رسیدن به محل حادثه تریاژ مصدومان انجام شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان اورژانس مورد معاینه و ارزیابی قرار گرفتند، این حادثه تا کنون ۴۷ مصدوم و سه فوتی داشته است.

بنابراعلام روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین، سلطانی خاطرنشان کرد: ۴۷ مصدوم حادثه باتوجه به آسیب‌های وارده و جهت تکمیل روند درمان توسط آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان تامین اجتماعی و شفای تاکستان و بیمارستان الغدیر ابهر و بوعلی خرمدره منتقل شدند.

برف و کولاک جاده‌های استان قزوین را مسدود کرد

حسن آصفی، مدیرعامل هلال احمر جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در این خصوص تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به ۱۹۵ نفر در اتوبان قزوین- زنجان (محدوده تاکستان) امدادرسانی و به ۱۵۲ نفر از در راه ماندگان اسکان داده‌اند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به ۳۶۰ نفر در محور الموت شرقی- قزوین امدادرسانی و به ۲۶۰ نفر از در راه ماندگان اسکان داده‌اند. همچنین تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به ۱۱۱ نفر در محور الموت غربی- قزوین امدادرسانی و به ۶۰ نفر از در راه ماندگان اسکان داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تأکید کرد: این آمار تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ است و تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در حال رهاسازی و کمک به در راه ماندگان هستند

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است