قطعات خودرو

تکلیف علیرضا نیک‌آیین برای شرکت در انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو روشن شد

تکلیف کاندیداتوری رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو برای شرکت در انتخابات اتحادیه لوازم یدکی تهران روشن شد.

رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران حضور یکی از کاندیداهای انتخابات هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات را تعیین تکلیف کرد.

محمد جعفرنیا در گفت‌و‌گو با «قطعات خودرو» با اشاره به رأی دیوان عدالت اداری در زمینه ممنوعیت عضویت بیش از دوره متوالی اعضای اتحادیه‌های صنفی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون عالی نظارت، افرادی که سابقه دو دوره عضویت در هیئت‌مدیره یک اتحادیه‌ را داشته‌اند، نمی‌توانند در انتخابات بعدی شرکت کنند. به همین‌ منظور ابهاماتی در زمینه شرکت رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در انتخابات هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات وجود داشت.
وی افزود: علیرضا نیک‌آیین در اتحادیه‌ تعمیرکاران خودرو تهران فعالیت داشته و در اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات سابقه عضویت در هیئت مدیره نداشته است. بر این اساس منع قانونی برای شرکت وی در انتخابات این دوره هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی وجود ندارد.
گفتنی است انتخابات هیئت‌مدیره صنف لوازم یدکی تهران در روز سه‌شنبه، هشتم تیرماه 1400 در مسجد اکباتان واقع در خیابان اکباتان( منطقه بازار چراغ برق) و نیز پاساژ کاترپیلار واقع در منطقه غرب اتحادیه، خیابان زرند برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است