اخباربرترین ها

شرکت اتحاد طلایی آسیا

تاریخچه شرکت

گـروه تولیـدی و بازرگانی شـرکت اتحاد طلایی آسـیا (AGU) در سـال ۱۳۷۳ بـه ثبـت رسـید و از آن زمـان همـراه بـا دیگـر شـرکتهای گـروه (فنرلـول ایـران و کرن لیبـرز پـارس) در زمینه تامیـن و تولیـد قطعـات خـودرو فعالیـت می نماید.

در گامی دیگر علاوه بر تولید و تامین، خدمت جدیدی را ظرف سالیان گذشته آغاز نموده و همزمان با ارائه محصولات فنرلول ایران، با همکاری شرکتهای قطعه ساز داخلی و خارجی که مورد تایید خودرو سازان کشور میباشد، قطعات با کیفیت را با تجربه ای غنی از گذشته گردآوری کرده است و محصولات خود را به شرکتهای خودرو ساز داخلی و خدمات پس از فروش و همچنین بازار یدک ارائه می نماید.

در منشور اخلاقی شرکت اتحاد طلایی آسیا، ارائه خدمت بر مبنای کیفیت ممتاز قطعات، وفای به عهد، انجام سریع امور، رفتار منصفانه و قانونمند، صداقت و درستی در کارها و مشتری مداری را سرلوحه امور قرار دارد.

شرکت اتحاد طلایی آسـیا مشـتریان را سـرمایه های اصلـی خـود تلقـی مینمایـد و کسـب رضایـت مشـتریان از جملـه اهـداف اصلی شـرکت اسـت.

ایـن شـرکت با اسـتفاده از تجـارب و توانایی های کارشناسـان خـود بهتریـن و بـا کیفیت تریـن قطعـات را در یـک مجموعـه جمـع آوری نمـوده و بـرای عرضـه در اختیـار نماینـدگان اسـتانی قـرار میدهـد تـا مشـتریان گرامـی بـه بهتریـن لـوازم یدکـی دسترسـی داشـته باشـند.

برنامه ریزی جهت تامین کالاهای با کیفیت عالی رسالت اصلی شرکت میباشد

اصالت کالاهای عرضه شده ضامن کیفیت محصولات میباشد

خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه

شرکت تولیدی بازرگانی اتحاد طلایی آسیا (سهامی خاص)  در سال ۱۳۷۳ به شماره ثبت ۱۱۰۱۲۲ در تهران در زمینه تأمین، تولید و پخش قطعات خودرو به ثبت رسیده و  در همین مدت کوتاه، تهیه و توزیع کالاهای مورد نیاز مشتریان و نمایندگان خود را در سراسر ایران  به عهده داشته است و هم اکنون با استفاده از بهترین و مدرن­ترین امکانات انبارش، بسته بندی و نیروی انسانی متخصص، در زمینه تأمین و پخش محصولات خود با برند انحصاری AGU در ایران مشغول به فعالیت است.

این شرکت خط مشی خود را به صورت زیر اعلام می دارد:

  • تولید، واردات، صادرات، خرید، فروش، توزیع و پخش عمده و خرد لوازم خودرو در سراسر ایران
  • پذیرش نمایندگی داخلی و خارجی اعم از انحصاری، عادی و ایجاد پخش سراسری در ایران
  • توسعه سطح دانش علمی و فنی کارکنان با برگزاری دوره­ های آموزشی مستمر در زمینه کیفی، زنجیره تأمین، توسعه تحقیقات بازار، بازاریابی، رضایت مشتری و…
  • افزایش سطح تکنولوژی سازمان
  • بهبود مستمر فرآیندها و سیستم­ها با ایجاد روش های اندازه گیری شاخص های کلیدی عملکرد هر واحد و پایش آنها
  • تعهد به ارتقا رضایتمندی مشتریان
  • توسعه و تکمیل مستمر سبد محصولات قابل ارائه به شبکه نمایندگان فروش و افزایش شاخص نرخ تأمین

اهداف شرکت با استفاده از اهداف کمی پشتیبانی مورد بازنگری قرار می گیرد:

اهداف شرکت با استفاده از اهداف کمی پشتیبانی و به صورت سالیانه مورد بازنگری قرار می­گیرد. کلیه کارکنان شرکت موظف به رعایت اصول سیستم مدیریت کیفیت و رضایت مشتریان هستند و نماینده مدیریت وظیفه استقرار و ارزیابی دوره ­ای و گزارش ­دهی به مدیریت عامل شرکت را به عهده دارد.

مدیر عامل یا مدیر ارشد سازمان وظیفه تأمین منابع و پشتیبانی کامل از سیستم مدیریت کیفیت را برعهده دارد.

کلیه اهداف و برنامه ­های کیفیتی و مدیریتی  شرکت اتحاد طلایی آسیا بر پایه الزامات استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015، سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات ۲۰۱۴:ISO10002 و سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ۲۰۱۲ :ISO10004 می­باشد.

  سعید مرشدی                       مدیر عامل

اطلاعات تماس :

دفتر مرکزی:۸۸۷۹۲۹۳۹ – ۸۸۶۵۳۹۴۸-۸۸۱۹۶۹۲۷

مدیریت ارتباط با مشتریان: ۸۸۷۷۷۷۴۵
نشانی:تهران، میدان آرژانتین، ابتدای بلوار آفریقا، روبروی پارکینگ بیهقی، ساختمان شماره پنج، واحد ۱۲

HIC HIC

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آتا تجارت
دکمه بازگشت به بالا